Gå til innhold

Gave til far på farsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt skikkelig dårlig til å finne på gaver til farsdag. Og bursdag. Og jul. Hvor kan man finne inspirasjon? Han leser ikke bøker, han har alle cder han vil ha (syns uansett det er en kjedelig gave), vi er forbi skjorter, slips etc, og jeg har ikke så mye penger å bruke på gaven.

Tips mottas med takk.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg skal prøve å bake den Napoleonskaka han har snakka om så lenge. Det var en god ide, tusen takk. :)

Skrevet

Mannen min ønsker seg en ny kosebukse/ ekstra myke joggebukse, så det skal lillegutt gi pappan sin :o)

I fjor fikk han keramikkkrus som det står "Verdens beste pappa" på.

Bruker det nesten hver dag.

Skrevet

Nykokt kaffe på sengen og kort laget av jentene (kanskje marsipankake også, hvis jeg finner noe å kjøpe;)

Skrevet

Kort og kaffe på senga er fast her. :) Syns det er en koselig merkedag.

Skrevet

Snuppa har laget fint krus til pappa. Kjøpt hvitt krus og tegnet på det. Trur det blir stas. Tusjene er dyre men de skal også brukes flittig til julegaver.bb

Skrevet

sambo får et krus det står verdens beste pappa på :)

kosta vel 20 kr eller nå på nille ;) bruker ikke mye penger på farsdagsgaven.

Skrevet

Han har det med å overdrive når han kjøper gaver til meg, så jeg føler jo litt prestasjonsangst. Særlig når jeg ikke er så flink til det heller.

Skrevet

Jeg har tatt av litt når det gjelder farsdagsgave til mannen min.... Både fordi det er den første farsdagen, og fordi jeg vil vise ham hvor fantastisk pappa han faktisk er! Han stiller opp uansett når det skulle være, og er en utrolig avlastning for meg, også er han så flink med lillegutt :o) Så i går dro jeg på G sport og kjøpte en Bergans jakke til ham. Vet han ønsker seg dette og jeg gleder meg veldig til å gi den til ham :o) Kommer selvfølgelig ikke til å kjøpe så råflotte gaver til alle farsdager, men følte det var riktig nå!

Skrevet

Hva med en deo stick?

Her blir det en fra Boss..Og en kopp med flaxlodd oppi...

Skrevet

Mannen min har blitt veldig interessert i vin i det siste, og planlegger å kjøpe vinskap for å lagre selv.

Så, da har jeg kjøpt en vinbok hvor han skrive egne notater i forhold til hvor lenge de forskjellige vinene skal lagres og hvordan de smaker.

I tillegg så står det skrevet litt om de forskjellige vindistriktene.

Skrevet

Pappan får "verdens beste pappa" kopp av jentene i år... Også blir det nok kake, saft og kaffe... Gjör ikke så mye ut av far/mors dager, men en liten oppmerksomhet er alltid koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...