Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jeg har så j**** vondt i magen! Dem finner ikke ut av hva det er.. Det er ikke som mens smerter med det er nederst i magen og jeg har blødninger. Jeg kjenner trykkfølelse og kan kjenne at det er noe inni der når jeg går og setter meg.. I dag gjør det fryktelig vondt og nå har jeg begynt å blø også.. har hatt dette lenge.. men det blir bare verre og verre. Guttungen har også vært syk siden han ble født og det har vært myyye for oss og en del ganger på sykehuset.. Men nå vet vi hva det er og det er bedre. det er så kjipt at permisjonen skal være sånn.. den tiden vi skulle kose oss sammen og bli kjent skal være så prega av sykdom og at vi er slitne hele gjengen.. Går det an å bli sykemld fra permisjonen? Fra nå av og til den har funnet ut av hva som er galt med meg? Jeg hadde ikke fungert i en jobb nå pga smertene og at dette sliter meg ut..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Hi her.. Dere er sikkert lei av å lese om alle som er lei og plaget med et eller annet.. Ser det er mange innlegg om det.. men om noen kunne svare meg på om man kan bli sykemld i permisjonen blir jeg veldig glad
Gjest Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Litt usikker på om man kan få sykmelding fra permisjonen, er bare å sjekke opp da, gå påå nav el ring el noe.. En får iallefall sykepenger når en er syk i ferien sin så en ikke mister ferie iallefall.. God bedring :-) Regner m at du har vært hos legen m magegreiene dine?? Håper de finner ut av d iallefall.. Klem
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hei Hi her. Ja jeg får ta en tlf til nav og høre, lurte litt på om det var et teit spørsmål.. syns det er ekkelt å spørre om det.. Har vært flere ganger hos legen og skal igjen, håper dem kan finne ut av det for det sliter meg ut.. tusen takk for svar
Gjest -<<- Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Ja, du kan sykmeldes fra permisjonen. Da vil din eventuelle partner kunne overta.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Ja, det Pila sier er viktig å vite. En venninne var nylig på Nav og fikk vite (av ei sur megge) at hun fikk klare seg selv om hun ble syk etter fødselen(!) fro far fikk ikke perm. Jeg ble sjokka av at hun fikk vite noe sånt fordi det er ikke riktig! Må sies at mye av det Nav holder på med forundrer meg.. Hele den Navreformen er jo på trynet. Ser jo også hvor mange her inne som er frustrert over Navansatte... Er mor sykmeldt så får far perm, ja.
Guttemamma75 Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Stemmer at mor kan sykemeldes i permisjonen, MEN for at far skal få overta permisjonen må mor være så syk at hun ikke klarer å ta seg av barnet! For at far skal få overta permisjonen må det søkes til NAV og det er de og ikke legen som avgjør dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå