Gå til innhold

Mamma skremte vettet av meg i går :-(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ante fred og ingen fare, tidlig på morran. Så ringer hun, noe som er ganske så unormalt, hun er b-menneske delux. Og det første hun spør om er: "du, den p-staven du har, hvor lenge kan du stole på den?"

Blodet frøs til is, for hun har drømt så mange graviditeter på folk oppgjennom at jeg VET hun er sanndrømt. Og det var jo selvsagt det:. hun hadde dømt meg :-s

Så nå skal jeg aldri mer ha sex. Helt sant.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Hehe, huff da...=P

Sånt er skummelt!

Når jeg var gravid, var stemoren min hos en spådame. Hun spurte om hun hadde en ung jente i familien, og da sa stemoren min at det nærmeste måtte være meg, stedatteren min.

Så sa spådamen at "jeg får opp at hun gruer seg til fødselen" (hun visste ikke da at jeg var gravid) "men hun kommer til å føde før termin".

Fødte en uke før=)

Syns det var rart da, iom at hun ikke var klar over at jeg var gravid, eller kjente til familien vår på noen måte.

Skrevet

Oj! Sånne mødre kan være litt skumle... Fare for at det kan være noe på ferde allerede? Eller pleier hun å drømme i god tid i forveien?

Forresten - funnet mer utav det du skrev om i kjærlighetssorginnlegget her om dagen *fikk ikke med meg noe videre i innlegget*?

Skrevet

Spådamer er skumle ja! Mamma er ikke engang sånn der "alternativ", veldig nøktern og slikt, men tror på det hun drømmer. Og det gjør jeg og. Hun drømte tvillinger til både broren sin og nevøen, hun drømte rødt til venninna mi 4 ganger (det ble 4 jenter det), og når Mette-Marit fikk Ingrid Aleksandra sa mamma: merkelig, jeg har mista teket, jeg har jo nettopp drømt hun skulle få en gutt født _før_ jul, og han skulle oppkalles etter faren (Sverre Magnus ble født to år senere, rett før jul). Så der blingsa hun litt da.

Nja, den kjærleiken...

Joda, vi har skværa opp, men han har fortsatt testikler, så jeg tror ikke alt gikk inn. Han er litt sånn som er ferdig med saken før jeg har tatt det opp... "hører hva du sier men hva skal vi spise i dag"-opplegg, så jeg vet ikke... Men han stokka om og tok fri så vi fikk møttes i går, så var kanskje litt samvittighet der alikevel tenker jeg.

Skrevet

Da skjønte han jaffal litt at det var viktig, og det er jo ikke verst bare det (testikler eller ei). Får håpe dere finner utav det da, og at det bare var et blaff av "jeg er litt redd for å bli såra derfor tar jeg sorgene på forskudd enten de kommer eller ei", til tross for at følelsen var alt annet enn god. *prøve å trøste litt*

Får satse på at hun bare er ute i god tid med siste drøm, og at heller alt ordner seg og så kommer det bebis når tryggheten er der ;o)

Skrevet

Hehe, ja foreløbig er jeg svært fornøyd med det avkommet jeg har, har ingen intensjoner om å sette flere barn til verden før jeg har noen flere sikre elementer i livet mitt.

Skulle ønske jeg hadde mer peiling på mannfolk, forstår ikke hvordan de kan være s "korte". Vel, vel, vi finner vel ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...