Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 forrige gang fødte jeg på føden da jeg ikke klarte å bestemme meg for hvor jeg ville føde, og var redd jeg kanskje ønsker ep. men fødte uten smertestillende. Denne gangen vurderer jeg storken. Jeg synest føden ble veldig ekstremt sykehus og skulle ønske jeg kunne fått f.eks en slik gågreie og lignende, hadde bare vask og seng så og si, utenom alt det andre sykehusgreiene. måtte gå gjennom gangene da jeg skulle tisse osv. var ikke så veldig kjekt =( så da håper jeg kanskje på storken denne gangen? der skal det vel være litt mer "hjemmelig" og du kan få slik gå-greie og slike ting sant? Og lurer litt på om noen har født uten smertelinding 1 gangen, men hatt behov for denne 2 gangen? Og er storken ferdig utbygget?? vet de drev og og holdt på for ikke så lenge siden der. blir glad om noen vil dele erfaringer og råd med meg
It's all about me Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Det er bare å begynne på Storken og be om overflytting hvios det viser seg at føden passer bedre for deg. Jeg begynte på Storken med førstemann men fant fort ut at jeg hadde behov for mer. Like etterpå var jeg på Føden, så det var null problem. Da tok jeg med meg den gå-greia over også, men du får sikkert en på Føden også hvis du spør etter det.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Jeg fødte på føden forrige gang, men vil prøve storken denne gang. Klarte meg uten smertestillende sist, og satser på å få en like kjapp fødsel denne gang også, hehe...
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 ja, når vi har kommet oss gjennom 1., tror eg vi skal klare 2. og om det ikke skulle være noe spesielt da. det sies jo det at den pleier å gå kjappere, og da forhåpentligvis bra som 1. Da tror eg at jeg satser på storken Var litt redd for at om du skulle ombestemme deg, at du ikke får byttet over, men satser på å bli der inne blir spennende og se hvordan det er der i forskjell til føden
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Hehe, jeg håper egentlig ikke på like kjapp aktiv fødsel denne gang, for fra 4 cm til hun var ute tok det 37 minutter, men riene opp til 4 cm kan godt gå litt fortere denne gang, brukte 20 timer på det... hehe... JEg tenker vi sier 6 timer fra første rie til ungen er ute jeg, og med passe mellomrom mellom riene. Hvor ringer man og bestiller? =)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2008 hehe, ja, jeg hadde det egentlig ganske ok sånn, hadde mens smerter noen timer, så fra vannet gikk til han var ute tok det 5,5 time så egentlig helt ok ikke for lenge, men lenge nok hehe
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 jeg tar en sånn en jeg=)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2008 dytter opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå