Ksenia & Anjem Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Hva betaler dere? Hva er forskjellen på analog og ISDN?
Ksenia & Anjem Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2008 INGEN SOM HAR HUSTELEFON NEI...OPS sorry caps lock
Mamma til gutt 05 Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Vi har hos Telenor, koster 49 kr i mnd tror jeg. Et sånt min abonnement. Analog så har du en linje inn, med isdn så har du to linjer inn. eks om du har en faks som går på egen linje.
Ksenia & Anjem Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 Jeg har ikke faks...Burde jeg velge analog da eller? har ikke noe å si for internetten min vell?
ScaryMama Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Vi har iptelefoni gjennom telio. Betaler 159 i mnd.også ringer vi gratis til flere land.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Ip telefon hos Telio her også.
Mamma til gutt 05 Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Du har jo internett i dag og du har sikkert bredbånd, så da trenger du bare analog linje.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Bruker fasttelefon veldig lite, så vi har (analog) basisabn fra telenor, det koster ingenting å ha, man betaler for bruk. Helt greit, koster meg vel ettpar hundre i året.
hundemamma ♥ Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Vet ikke hvor du bor men vi har Lyse Altibox trippelløsning, altså internett, tv og telefon fra samme sted via fiberoptikk som er det raskeste. Det er ikke kommet overalt i Norge men jeg kan absolutt anbefale det. Internett er lynkjapt og man slipper å forholde seg til så mange forskjellige leverandører. Ved telefoniabonnement få man både et vanlig nummer og et skyggenummer. Vi byttet fra henholdsvis Telenor og Get.
Thunderstruck Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Vi har Phonzo bredbåndstelefon. Betaler 99 pr mnd,ringer gratis til alle hustlf,og 1 time pr mnd grati til mobil.
*Andreapus* Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Har fats telefon hosd tele2, mini abo til 69kr i mnd. Betaler tellerskritt, men de er rimeligere en telenor. Analog er vanlig standard telefon linje, har ingenting og si på adsl linjen din. Isdn er en digital linje, for de som hadde\har modem og oppringt internett, eller har fax idag.
agent007 Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Vi har også Phonzo bredbåndstelefon. Fikk akkuratt regning på kr. 297 for 3 måneder ;-). Alle samtaler til fasttelefoner er gratis og 1 time gratis til mobiltelefon pr. måned. I tillegg så har vi "fri familie" hos telenor for mobilene våre. Genialt! Nesten ikke noen utgifter på telefon lenger.. ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå