LMAO Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jeg er helt frelst på det navnet, men kjæresten min er litt i tvil. TARJEI <3
OsloMor Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Litt for likt Terje, som jeg ikke liker.Gir meg assosiasjoner til litt sære Steiner-unger med hjemmestrikkede ullgensere med øko-preg. (Minner meg selvagt om Tarjei Vesaas og han liker man jo (eller hans litterære verk da;).)
cherry coke Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Liker det kjempegodt!! (selv om jeg ikke liker Terje=))
Stjerne37 Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Er det ikke en i sagan om isfolket som het det tro?,hvertfall det første jeg tenkte på. Er ikke så veldig glad i det navnet,tror jeg må venne meg litt til det:)
LMAO Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 hmm Steiner-unger med hjemmestrikkede ullgensere -økologiske appåtil høres ganske koselig ut syntes jeg ) Terje tenker jeg ikke på i det hele tatt.
Solbollatilmamma Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 tenkte "Lind av Isfolket!" nå jeg. Synes det er et fint navn, klinger bedre enn Terje i mine ører ihvertfall - smak og behag selvsagt.
Anne-B. Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Det er fint, det var et av våre alternativer om det ble en gutt. Både samboers og min far heter Terje, så det var mange som pusha på for at vi skulle kalle en eventuell gutt for det. Fikk litt hetta, så vi tenkte å gå for Tarjei. Men så ble det ei lita tulle.
Gjest thricane Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 synes det er flott, og får vi en gutt til, så er det med på lista.
OsloMor Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 He-he, ja det er ikke de verste assosiasjonene nei;0!
twilla Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 kjempefint, ser heller ikke problemet med den noe søkte steiner-ullgenser-assosiasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå