Gå til innhold

Jeg er så jævlig lei meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er deppa og trist, gråter mye, og blir mer og mer asosial. Jeg er ikke suicidal, jeg får hjelp, og jeg vet at dette går over. Dette kommer i bølger, så det er ikke noe nytt, jeg er bare så sliten av det. Ansvar tynger, ensomhetsfølelsen vokser og jeg er bare lei av at alt er en kamp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg... Men jeg kan gi deg et godt råd? Kom deg opp av sofaen, ut i frisk luft. Gå deg en tur, få litt enegi. Så kan det hende det hjelper bittelitt...?

Skrevet

Hmm...jeg vet jo så lite om din situasjon. Men når man er lei seg så er det faktisk ekstra viktig å ta godt vare på seg selv!

Frisk luft og litt mosjon, sunt og næringsrikt kosthold (til å få krefer av), tilbringe litt tid sammen med noen du liker (flytte fokus over på andre ting, andre mennesker), unne deg noe ekstra, se god film/dvd, god musikk, en god bok, håndarbeid, prøve å finne frem til hva som kan få smilet frem, lete etter hverdagens små gleder (går faktisk an å øve seg i å verdsette de små ting). Håper noe av dette kan gi inspirasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...