lisabet med gutt og jinte © Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Etter heftig orgasme i går kveld hadde jeg vonde, veldig vonde kynnere i hele natt...våknet av hver eneste en. Trodde først det var magekramper lik de du får før man får kraftig diarè, men skjønte da jeg satte meg på do for å tisse at det var det ikke. Strålen ble knepet av midt i ria... Har fortsatt med kynnere nå hele formiddagen med varierende lengde og mellomrom... Noen som har opplevd lignende og kan berolige meg? Evt hvor lenge kan det sitte i??? Tør jo ikke reise på butikken og handle engang, jo...
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 anbefaler deg å ringe føden,hadde det litt likt som deg,og nå ligge eg på sygehuset me drypp for å stoppe fødselen...er i uke 31+5 dager. ikke for å skremme deg asså...
mooch Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Jeg fikk beskjed om å komme inn for sjekk når jeg hadde vonde kynnere. De målte aktiviteten i livmoren og barnets puls i ca 30 min, tok blodtrykk og innvendig ultralyd. Ta heller en tur for mye enn en for lite til sykehuset. Barnet skal jo helst holde seg i magen noen uker til.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 Har slått meg til ro med kynnerne mine nå. De er ikke vonde lenger selv om jeg må konsentrere meg litt for å puste meg gjennom de. Ser det an mtp å ringe føden. Det kommer bare en i timen nå. Hvis de øker i frekvens, må jeg nok ringe, skal jo ikke være slik. Har vart i 15 timer nå.
Nagilimia Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Hvorfor i all verden drøye med å ringe føden.... Hvis du ringer forsent er det jo ikke noe de får gjort...! Å ringe tlf å høre med faglærte skader da ingen, bedre å å ringe de i stedet for å drøfte spm ditt med ufaglærte her på bim. Må si du er tøff som ønsker å drøye med å ringe, ihvertfall etter hvordan du beskriver tilstanden din! Håper bare at du ikke er som meg, som kan ha litt for mye stolthet når det gjelder å være til bry. Jeg trenger ofte et spark i rompa for å ta kontakt. Derfor så prøvde jeg å sparke deg litt i rompa nå, håper du ikke fikk altfor vondt Heldigvis stemmer ofte magefølelsen vår, så hvis magefølelsen din sier at du ikke skal ringe og alt er bra, så er det nok det da (men det er jo ikke helt det du sier heller. Ble litt bekymret på dine veiene jeg
Gjest Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 kjære hovedinnlegger.. du må ringe føden kjære deg. jeg er 32+0 i dag, lå natt til i går på føden for observasjon.. pga det samme som deg.. men her var det heldigvis ikke fødsel på gang..
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 7. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2008 Neptunia - ja, jeg liker ikke å være til bry, du har rett i det. Har ganske høy terskel for å kontakte føden:-( Prøvde å få tak i jordmor i sta, men hun var ikke på jobb. Tenker tilbake til forrige gang jeg gikk gravid. Hadde lignende kynnere da også. Magefølelsen sier meg at jeg kan ta det med ro i kveld, men får jeg smerter igjen skal jeg love og ikke nøle med å ringe! Tusen takk for alle svar og gode tanker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå