Gå til innhold

Alternativ til godtepose i barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig mange deler ut godtepose til barna i bursdager, men jeg vil liksom finne på noe annet. Jeg mener, de trenger jo ikke den godteposen etter å ha spist gele, kake osv..

Har dere noen tips til hva jeg kan finne på? Barna er fra 1-5 år i alder..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne poser med noen småting i er morsomme?

Du får slike poser ferdig noen steder, kjøp feks en med kalendergaver, og fordel i små poser. Kjøp evt to slik at alle barna får med seg en ting eller to i sin pose hjem?

Evt så er frukt digg, det trenger jo ikke være eple og klementiner liksom, men mango, melon osv?

Skrevet

Sist bursdag kjøpte jeg sprettballer, det går til både gutter og jenter, gjemte alle rundt omkrring, og tok bilde av det stedet jeg hadde gjemt dem, veldig close-up bilde da, også fikk hvert barn et bilde og måtte lete seg fram, de minste fikk lettest plasser. Det var kjempepopulært!!

Skrevet

Må du ha noe i det hele tatt da?

Som du sier; de trenger vel ikke noe mer etter å ha spist gele, kake osv..

Skrevet

Ojojoj snart bursdag hos dere:)

Hmm kanjo kanskje legge i en frukt,pepperkaker og kanskje en liten leketing?

Kos dere masse med bursdagen:)

Skrevet

Jeg vet ikke hva du kan finne på, men ville bare berømme at du tenker litt annerledes. Jeg forbanner den som fant opp godtepose i bursdag, er ufattelig unødvendig. Å få hjem en utslitt unge kl 7 om kvelden som krampholder på godteposen og nekter å legge seg før alt er spist. Og vi snakker ikke småtterier enkelte foreldre greier å putte i posen... Helt idiotisk opplegg, de har da fått nok snop i bursdagen.

Men den var søt den med sprettballer over her. Kan gjøre det samme med biler eller andre småting. Evt om du har sykt bra økonomi kan de få med seg et tegneserieblad feks.

Skrevet

Klistremerker, sprettballer, såpebobler...

Skrevet

Tusen takk for tips!:)

Neida, bør ikke gi noe.. Men tenkte det kanskje hadde vært litt spennende for de små! Det med bildene var jo en morsom idè da!

*Stella* bursdag her i neste måned, det blir gøy! HIhi:)

Skrevet

En ide kan være å ha tørket frukt i posen. På helsekosten så får man kjøpt tørket frukt av merket Tropical Wholefoods http://www.tropicalwholefoods.com/ De har mye forskjellig tørket frukt (ananas, papaya, banan osv) som er helt uten noe tilsatt sukker (så og si all tørket frukt er tilsatt sukker, utenom rosiner, svisker og aprikoser) og en annen stor fordel er at de ikke har dette E-stoffet i seg som så og si all annen frukt har for å forlenge holbarheten. Guttebassen min ELSKER den tørkede ananasen! Er litt dyrere enn vanlig tørket frukt men jeg synes det absolutt er verdt det, og det er jo så godt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...