Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Hvilken kino du skal på i kveld? (og jada jeg kjeder meg )
SuperGlad Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 The strangers eller nå sånn der.... bynn ti på 9 å prinsn :-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 Suttrefilm? :-P
SuperGlad Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Ha ha ha nei sånn "eg tørr ikke ligg aleina etterpå" film :-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 HAHAHA.. Så med andre ord begge ungene kommer til og sove inne hos deg i natt`? :-P Jeg skal vaske hus i kveld *spy*
SuperGlad Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Neida :-) I helga bi det barnefri! ska søv lenge i mårra tel eg ska i bursdagen, så bi det heim å så kommer duuuuu å så bi det 30 års dag :-) artiiiiiiii
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2008 Vi kommer ikke i bursdagen vi da :-( Men tør ikke ta sjansen på at ungene sitter med vannkopper i dåpen, men når i morra skal jeg komme og når drar vi neddover? Står det noe klokkeslett på innbydelsen tro? (da må jeg leite for tror jeg har lagt den en såkalla "lur" plass ).. Haha vi kommer til og se bra teite ut på bussen ned til byen da Ei bie og en fee
SuperGlad Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 trur det va 8. Teit? nei vi kommer tel å se dritkul ut ha ha ha :-) Ho trur ik det e vannkoppa allikavel, e på hs no å ska sjekk.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2008 Mega kule Får håpe vi slipper møte dem vi møtte sist når vi skulle på byen Fortsatt litt flaut og handle på remaen Ah oki.. Men hun må være 100% sikker på at det ikke er det for at jeg skal tørre og ha med meg ungene.
SuperGlad Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Ja litt flau eg åg ska eg sei det :-) Fikk melding fra ho no, dem va stengt på hs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå