Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Var det ikke du som var med i Koht i familien da du ventet førstemann? Kom bare på det da noen nevnte at de likte Koht godt (meg inkl - i tv-doser) - hvordan var hun å ha i nærheten, kanskje spesielt i en sånn situasjon som fødsel? Om man kan spørre om sånt da ;o) *nyskjerrigpetra som vanlig*
SuperGlad Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 når kameraet er på er hun helt annerledes. Joda hun er i hundre uansett, men ikke i tusen :-) Jeg husker ikke så mye av henne å de andre under fødselen, bare at de maste litt når hun var kommet ut om at jeg skulle si div ting til henne osv. Da hadde jeg full fokus på Isabell å hørte de litt i det fjerne. Snakket med henne etter stand-up showet hennes da jeg var hjemme der jeg vokste opp å da var hun også i hundre, men mer "normal" hvis du forstår :-) Hun er nok en person som har sinnsykt med energi når hun vil eller når det trengs. Til vanlig er hun sikkert bare en humørspreder.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 Okei ) Jepp, folk har nok et tv-seg og et "privat-seg", det er jo egentlig naturlig. Syns hun er kjempesøt jeg da selv om hun tar mye plass i tvboksen :oD
SuperGlad Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Jeg synes hun er megaskjønn :-) Da jeg møtte henne sist hadde jeg og xn nettopp gått fra hverandre å sa det til henne. Å da kom det fra henne: Ja det forstår jeg godt, menn er jo så rar ( eller noe sånt) he he. Å det var koselig at hun sa så mye fint om fødselen. Hun sa at hun enda husket alt å hun syntes det var en fantastisk opplevelse å få være med på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå