mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 16. november 2008 #51 Skrevet 16. november 2008 Vår herlige gutt heter Nicholas!
nemi1981 Skrevet 17. november 2008 #52 Skrevet 17. november 2008 rockebolla til mamma blir hetende Fred Eirik (etter en onkel og et annet familiemedlem). blir bare Eirik som brukes til vanlig fra min side, men ville allikevel ha med begge de arvede navnene.
S. Skrevet 17. november 2008 #53 Skrevet 17. november 2008 Hva med Mio? Hadde tenkt å kalle min eventuelle gutt det, men nå har jeg funnet et annet navn jeg liker enda bedre
Shiny84 Skrevet 17. november 2008 #54 Skrevet 17. november 2008 Min sønn heter theodor justin Jeg liker at navnet betyr noe fint og jeg da... he, he, theodor betyr gave fra gud Ellers så tenkte jeg at hvis vi får en gutt til, er ikke gravid jeg alså..., driver å prøver på "lavt nivå" he, he.. Så har jeg tenkt på elias, vet det er blitt veldig poppis i det siste , men det har jo så fin betydning : jahve er min gud ( gud heter jo jave) så jeg synes det er veldig fint da.. så har jeg alltid likt julian veldig godt...
klg,2 boys now:) Skrevet 17. november 2008 #56 Skrevet 17. november 2008 har marius fra før å den lille her skal hete noah:)kjenner ingen som heter noah,mange i familien som syntes det var ett merkelig valg,men heldigvis vår avgjørelse
therelia Skrevet 17. november 2008 #57 Skrevet 17. november 2008 Vi har tenkt på: Leander, Elias, Liam, Niclas.. til gutten vår.. Men synes også Jesper, Tobias, Levy, Kevin, Colin, Matteo, Jonas og Dani er fine navn...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. november 2008 #59 Skrevet 17. november 2008 visst jeg noen gang får en gutt skal han hete Eugen.. etter den ene oldefaren..
MrsV Skrevet 17. november 2008 #60 Skrevet 17. november 2008 Min 15 mnd gamle gutt heter Sander Hvis nurket i magen er en gutt er vi veldig usikre på navn, men jeg liker: Lukas Even Erlend Joachim )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå