Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Foloveren min tar ikke kontakt. Er 100% sikker på at hun ikke kommer i brullupet Sender meg sikkert en melding dagen før bryllupet og sier at hun er syk. Det gjorde hun med utdrikningslaget. Men det kom jo frem at ingenting hadde hun planlagt. Syns synd på henne. Tror hun er inne i en depresjons periode.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Hva gjør jeg hvis hun ikke kommer i kirken. Kan noen andre sitte oppe med meg da. lurer
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Har hun skrev under forloverærkleringen? Kan du ikke dra hjem til henne da,er jo utrolig dårlig av henne uansett.Å ikke gi deg beskjed syns jeg,ring kirken du.Hør hva de har å si. Ja,jeg så det stod hun hadde en deppe periode,men hallo en meld som gir deg beskjed gjør henne ikke mere deppet.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Hun har skrevet under på papiret. Jeg har melt meld og ringt.Nå gidder jeg ikke mer.Venter til hun gir beskjed.Skal høre med kirken eller folkeregisteret på mandag.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 man må kunne stole på forloveren sin. hadde jeg vært deg så hadde jeg finni meg en annen forlover. ta en prat med kirken om hva du skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Er veldig glad i forloveren min Har kjent henne meste hele livet men det er dei siste10 årene vi har vert gode venner. Det er det siste 6 mnd hun har blitt så rar. Men jeg syns ikke det er gøy å ikke vite om hun kommer eller ikke. Har hørt at en kan ha flere forlovere så jeg skal høre siden vi har levert inn papirene. Syns det er vondt at hun ikke er seg selv. Klarer ikke å tenke bare på meg selv når hun ikke er i form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå