Elise18.11.08 Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Thaiwok;) Friske grønnsaker, kylling i biter, santamaria kryddermix og santamaria kokosmelk:) Smaker nydelig!
Stine? Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hva med løvbiff, salat, chips/potetbåter og bernaise saus:) Nammis:) det er jo FREDAG!
doffine Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 skal steke strimlet svinefilet, koke ris å lage en salat. Når kjøttet er ferdig stekt så heller jeg et glass med hot salsa saus over. Og legger en dæsj creme fresh på tallerknen;) nam nam nam..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 eller om du vil være litt sunn: fiskeboller i hvitsaus med poeter og gullerøtter, eller fiskegrateng med bacon... kansje vanlig spagethi eller hjemelage pizza kyllingsalat, men husk å vaske dem ordentlig om du er gravid pannekaker med blåbær..mere kommer jeg ikke på i slengen:P
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Hjemmelaget pizza med kjøttdeig løk og sopp Kjøp dobbel pose av bunnen (den enkle) istede for økonomipakka og få en helt vanvittig stor og fyldig bunn!! Gubben er bortreist til Irland i helga og jeg får venninebesøk av ei som har termin 1 uke før meg, så vi skal ete pizza til den store gullmedaljen og strikke koseteppe til tulla i magen min og gutten i magen hennes og stappe i oss smågodt etter lillegutten er lagt for kvelden ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå