mammatil3 :)) Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 nå er det bare å vente i spenning - gurimalla som jeg venter..... Hadde legekontroll idag og fikk maset meg til litt tøying - he he - han var ikke så vanskelig å be heller da ) Forrige gang kom jenta mi på samme dag som tøyinga så nå er det bare å vente og kjenne etter alle symptomer som kroppen klarer å gi fra seg.................. Kanskje blir det en spennende helg i møte.......
2SønnerSmå Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Lykke til,håper babyen kommer snart da =)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Spennanes!!! :-) Har du rier eller "bare" åpning? :-) 5 cm e jo råmye!! :-)
opsi fødeklar Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Du er jo halveis du.. jeg var fornøyd med mine 2...hehehe
BABY-JENTE Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 det hadde jeg også før fødselen kom i gang! og fødselen min varte bare 5 og en halvtime.. lykke til, dette går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå