lykkelig-mamma Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Er 9 dager til termin. Har gått med sterke menssmerter i 3 uker. Når jeg var på do å gjorde mitt fornøyende, kom det en liten neve med blankt slim, nesten som gele. Utfloden min er ikke slik nå, ikke vert heller, er 100 % sikker på at det ikke er utflod! Veldig veldig sikker på at det var slimproppen! Kjenner meg bittelitt sår i kjeden nå...ikke noe som beskymrer meg. Kjennes ut som etter vi har hatt sex.. Håper ting begynner å skje etterhver nå! vet det kan ta lang tid... Erfaringer??
2SønnerSmå Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer så mye med slimproppen =) Min gikk i morges også,med samme beskrivelse som deg omtrent =) Jeg har 11 dager igjen til termin foresten
Mia og gullgutten! Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Har ikke erfaringer, siden jeg er førstegangs. Men opplevde set samme som du nå i morrest. Satser på at det er slimproppen!! Var til akkupunktur i går så det hjelper nå på tror jeg!! Har også hatt mensensmerter de siste 14 dagene. Gjør du noe for å komme igang/hjelpe til modning?? Akkupunktur, bringebærkapsler osv.??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hei, hei!! Sånn va d når min gikk imårrest å ;-) en neve med litt stivt slim ala gele/gelatin som va sennepsgulaktig i farge ;-)) Æ har rier nu som fan, så kanskje du åsså e igang snart :-) Lykke til!!!
lykkelig-mamma Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 Har ikke gjort noe for å hjelpe på modning. Men tror det har kommet av seg selv.. Varierer slik fra person fra person, har ikke tenkt på det, for det har følt som om det har modnes...hatt mye smerter/action der nede.. Krysser fingrene for at det skjer med oss alle nå at det ikke tar lang tid:) Er så utrolig spent!!!! Gleder meg også!!! Lykke til dere!
lykkelig-mamma Skrevet 7. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2008 Lykke til sunnybeach håper jeg er like heldig så deg:)
Popelko Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 melder meg på her jeg å, min gikk i går kveld! har hatt menslignende smerter i et par uker, og i går kveld hadde jeg veldig vondt, pluss at det kom noen tak som gjorde skikkelig vondt ca 3-4 ganger, men det stoppet, så sitter nå her enda hehe.... men det er sikkert ikke lenge igjen for noen av oss har forresten termin om 11 dager, eller, hadde menstermin 30.okt, så er da lov å håpe lykke til!!
2SønnerSmå Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Vi får følge med hverandre og sjekke fremgang Jeg har kynnere som er plagsomme,men ikke noe mer foreløbig.
Popelko Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 ja, kynnere er det her også, får håpe de tar seg opp snart
ninna22 Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 slimproppen min gikk tirsdagsmorran, men har ikke merket noe annet:( har termin til søndag, så bare går å venter.. hadde vært moro å fått han på termin da det er farsdag da=) finnes vel ikke noe bedre farsdagsgave enn det=) lykke til alle sammen=)
2SønnerSmå Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Nei,det har du rett i =) Jeg er også født på en farsdag,riktignok for 26 år siden,men dog
guttimagen Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Er en dag over termin idag. Begynte å vaske badet i sted, da gikk min slimpropp også (jippi) Håper på noe action snart.... Lykke til jenter.
Girlygirl83 Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 Har termin i morgen og har ikke sett snurten av noe slimpropp. Har bare masse tynn utflod. Håper den kommer snart
2SønnerSmå Skrevet 7. november 2008 #14 Skrevet 7. november 2008 Noen av dere som mistet proppen idag som merker noe enda? Jeg har masse kynnere som presser på,kroppen er virkelig urolig og jeg er sliten.Mye vondter rundt omkring =(
Popelko Skrevet 7. november 2008 #15 Skrevet 7. november 2008 nei merker ikke noe egntlig, bare sliten, men ingen kynnere eller noe som ligner rier, bare litt vondt nederst i magen, som har vært der i 2 uker nå..heh... drømte for et par uker siden at gutten min skulle komme den 8.nov, så da må han i så fall snart begynne å reagere inni der ;p hih..
2SønnerSmå Skrevet 8. november 2008 #16 Skrevet 8. november 2008 Såå skuffet jeg da,en helt rolig natt uten noe "tull" =) Fikk til og med sove til over 9 idag..hehe..!
Mia og gullgutten! Skrevet 8. november 2008 #17 Skrevet 8. november 2008 Har ikke merka noe jeg heller. Så nå skal jeg ut på shopping med masse gåing!! Men vet at det kan ta tid enda, vil bare så gjerne bli ferdig med det...
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. november 2008 #18 Skrevet 8. november 2008 her er det 3 uker siden slimproppen gikk. sykehuset gav meg 2 uker, men det var visst feil.. sukk, så her venter jeg i spenning enda forrige gang gikk det 3 dager fra den gikk til jeg fødte.
2SønnerSmå Skrevet 8. november 2008 #19 Skrevet 8. november 2008 3 uker?? jeg orker ikke å vente sååå lenge,vil ha det overstått!! Håper det skjer noe i natt... Merker fargeforskjell på utfloden nå,den er mer rosa,så kanskje det er håp??
lykkelig-mamma Skrevet 8. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. november 2008 Det varierer fra uker til timer fra slimproppen går til fødsel starter...så man vet aldri:) Hos meg har det kommet "rester" fra slimproppen et par ganger, å nå kom litt ekstra som jeg håper var siste rest, det var nemlig litt farge på det. Håper ting starter i natt, og at jeg vokner med rier i morgen:) har vert på kjøpesenter å ruslet i noen timer i dag, noe som resulterte i noen karaftige kynnere og sliten kropp og rester på slimpropp i kveld:) Vi krysser fingrene for i natt:) Vi lengter etter babyen i magen nå!!
2SønnerSmå Skrevet 9. november 2008 #21 Skrevet 9. november 2008 Noen fremgang jenter?? Her er det helt stille =(
lykkelig-mamma Skrevet 9. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 9. november 2008 Sitter her å venter enda jeg mye kynnere, noen verre enn andre, men ingenting regelmessigt...
2SønnerSmå Skrevet 9. november 2008 #23 Skrevet 9. november 2008 Kynnerne har jeg,om enn noe uregelmessig =( Merkelige greier,men jeg går faktisk og ønsker meg mere smerter..hehe..!
lykkelig-mamma Skrevet 9. november 2008 Forfatter #24 Skrevet 9. november 2008 Vet akkurat hvordan du har det:) hehe en går liksom å håper at hver kynner skal bli vondere...
Popelko Skrevet 9. november 2008 #25 Skrevet 9. november 2008 har hatt regelmessige kynnere i hele natt, ca hvert 4-5 min, men ser ut til at det driver å dabber av igjen nå....så nå skal jeg bort å spise kake jeg, ha en fin dag jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå