Gå til innhold

dritt nav!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er deppa her jeg sitter nå!! Blakk er jeg også - og er vel derfor jeg depper...ER SÅ MYE UTGIFTER NÅ FREMOVER SÅ DETTE TRENGER JEG VIRKELIG IKKE!!!

Har ikke fast jobb, men jobber en del som vikar(får ikke fast:( )

Meldte meg arb.ledig i sept. Men av mye tull fra NAV får jeg nå mest sannsynlig ikke penger før i desember( etterbetalt da, men)

Jeg trenger jo penger nåååå..Farsdagsgaver, bursdagsgaver,vintersko osv.......Bruker å kjøpe noe til pappa, svigerfar, og bestefedre på farsdagen - bare en liten oppmerksomhet. Men hva F..gjør jeg nå???

Skal på julebordstur nå i november, men det må vi vel bare avlyse:(

Forbanna dritt penger........hater penger:(

Uff..måtte bare få ut litt frustrasjon:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig vis er det ikke viktige utgifter du ikke får betalt. Gaver og julebord klarer du deg uten. Om det er ungen som ikke har vintersko kan du kansje lånt noen frem til desember?

Jeg forstår det er vanskelig, men har du ikke pengene så skjer det jo ikke noe galt om du dropper dette.

Skrevet

Dropp alle farsdagsgavene, svigefar, bestefar osv vi forstå.. Har man ikke penger kan man ikke forvente å kunne kjøpe alt man vil.

Skrevet

Farsdag er nettop det. Gi et kort til faren din, det kan du lage selv. Det er ikke du som skal gi til svigerfar og bestefar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...