enliten2009 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Hei, er det noen som har opplevd dette grunnet graviditet? Jeg er snart 10 uker, og har opplevd å få skikkelig fett hår. Jeg har ALDRI hatt det før, og MÅ nå dusje håret mitt hver eneste dag... Håper noen kan komme med et innlegg:) Klemmer
Stine? Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Synes det samme skjer med meg. Har alltid vasket håret annenhver dag ca, men nå må det vaskes hver morgen, og da er det fett igjen på kvelden. Er bare 5+1 jeg da, men merkes veldig godt:)
enliten2009 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 ja, uff.. jeg syns det er så irriterende!! Hva er det som skyldes det da? Økning av hormoner?? Jeg vet ikke.. ganske så frustrert iallefall;)
Stine? Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Har sikkert noe med det ja:) Men men, håper det går fort over, for det er ganske irriterende... Hadde vært bedre andre veien:) At det hadde sett nyvasket ut i noen dager:) De er så heldige de som har det slikt
Shiny84 Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 det kan forekomme under graviditet, håret er jo det siste på kroppen som får næring... oxo er det jo slik at jo oftere man vasker håret jo fortere fett blir det..! prøv å bare vask det hver 3 dag, så sant du ikke bruker mye stæsj i det hver dag da... bare en periode så skal du se det blr bedre..
Bråksilla og lille pille Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Vask håret med zalo.. Det hjelper!!!! Lykke till:-)
Gjest Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Slik har jeg det også. Jeg begynne å få fett hår, før jeg testet positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå