Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Og der var det en liten krabat ja Slående hjerte, men ble satt tilbake fra 11 til 9+0 uker. Så godt å vite at den lever inni der:) sprellte gjorde den og men ho sa at teoretisk sett er terminen min 14 juni nå..men når jeg satte den på 14 juni her står det at jeg går i svangerskapsuke 10...skjønner ikke dette jeg
MammaTilSebastian Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Så bra at alt var fint på Ultralyden Jeg gikk også med blødninger da jeg var 9 uker på vei! Og da vi var på tidlig ul i uke 10 var det ett aktivt lite nurk inni der Det med at du er i svangerskapsuke 10 tror jeg vil si at er i uken mellom uke 9 og 10. Altså, før du har gått 10 fullgåtte uker. Masse lykke til videre i svangerskapet!!! (jeg hører forresten ikke til på 1.trimester, men 2., men ville bare gratulere deg
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 tusen takk skal du ha
Stine? Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer:) Jeg er i min 6 uke nå (5+1) og i dag blødde jeg litt fra morgenen av,. En del friskt blod på papiret, men det var bare den gangen, nå er det bare litt spotting eller noen dråper. Er veldig nervøs, men krysser fingrene for at alt står bra til med den lille:) Ingen smerter:) Hvor mye blødde du?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 jeg blødde gammelt blod i 3 dager ca.. så spotting av og til etterpå bare. enda også. MEn om du ikke har smerter så går det nok sikkert bra:) Krysser fingrene for deg
Stine? Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Tusen takk for det lizziee:) Kom friskt blod til meg da, men gav seg.. nå er det ikke dråper en gang. Har ikke kontaktet legen for regner med at han uansett sier at vi skal se an i noen dager:) Så får bare håpe det var et engangstilfelle:)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 så bra alt var bra.. er ikke noe gøy å blø.. er ett dårlig tegn hos meg iallfall... har heldigvis ikke blødd noe denne gangen..(enda) i morga er jeg 7+5 og det var da det gikk galt sist..(ma) (men da hadde jeg litt blod på papiret i uke 6)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå