Gå til innhold

Kvalme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har blitt småkvalme på slutten? Er det normalt eller? Litt småkvalm de siste dagene og idag er det ganske ille. Uff. Har termin i morgen...håper hun kommer snart. Føler kroppen min har fått nok nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare legge til at jeg hadde hyperemesis de 4 første mndene så flashbacks fra den tiden er ikke noe særlig. :( Det var et mareritt.

Skrevet

Jeg skrev om dette inne på novemberforumet. For en ukes tid var jeg veldig kvalm, og jordmor sa det var et tegn på at ting kunne være på gang, men det ga seg. I går kveld kom kvalmen igen, og jeg var mer eller mindre sammenhengende kvalm fra 1730 til i dag tidlig. Nå føler jeg meg mye bedre. Tror pjokken min enda lar vente på seg litt- Han bare erter mamman sin :(

Skrevet

Forresten- føler meg fortsatt litt småkvalm, men er mye bedre enn i går og i natt. Vi får bare holde ut :)

Når har du termin? Min er 22.11, men håper han kommer før (er allerede god og rund der inne).

Skrevet

Merker ihvertfall at jeg blir mye fortere kvalm enn i det siste,spydde masse de første 5-6 mnd,men nå kan jeg ikke kjøre buss noe særlig uten å bli kvalm,og lukter kan bli fatale ;)

Skrevet

40+6 idag, og har vært endel kvalm siste uka...

Fått halsbrann om kvelden/natta også, det har jeg ikke hatt mer enn kanskje to uker rundt uke 32-33 eller noe sånt, ubehagelig!!

Får håpe det betyr at hun snart har tenkt seg ut!!!!!!

Skrevet

sukk, vært slik en stund nå ja =(

har og hørt at det kan være slik før fødsel, men har gått slik i over en uke nå =(

Skrevet

Var hos jordmor i stad. Trodde den lille jenta skulle komme i natt, da jeg hadde ti min mellom hver rie, men jaggu stoppet det ikke opp *arrrgh*

Jeg er visst moden, har en cm åpning og hun kom rett inn på hodet til babyen. Jeg er også veldig uvel, kvalm og uggen og jordmor sa at hun var sikker på at jeg snart går i fødsel.

Håper så inderlig at hun har rett, for jeg orker ikke flere våkenetter med rier nå:(

Skrevet

Jeg har knappe 3 uker igjen og nevnte til jordmor forrige uke at jeg ble lett kvalm for tiden. Hun sa da at det ikke var uvanlig at man får igjen litt av de samme symptomene fra første del av svangerskapet. Så jeg er bare glad jeg ikke har fått igjen samme grad av kvalme som jeg hadde de første månedene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...