Gå til innhold

Grisehus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar dere ungene fly rundt i stua med epler, knekkebrød osv? Var på besøk hos venninne, og hadde skikkelig problemer med å være der! Knaste under sokkene, smuler og annet ekkelt i rumpa når jeg reiste meg fra sofa... ÆSJ!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, jeg hadde klikka om vi skulle ha det sånn til enhver tid!

Hender jeg gjør et lite unntak, men da er det frem med støvsuger og klut med en gang etterpå (høres ut som jeg har støv på hjernen - noe som imidlertid er laaangt fra sannheten, he-he).

Hva andre gjør legger jeg meg ikke opp i :)

Skrevet

Nei, jeg hater også sånt!

Venter mitt først barn, og samboer har en gutt fra tidligere forhold. Jeg gir han aldri lov til å spise i sofaen, og heller ikke leke og spise på en gang.. skal han spise, så får han sitte med kjøkkenbordet. Det er veldig lett å komme inn i en sånn spise-middag-og-se-på-tv-samtidig-fase, og det synes jeg ikke noe om. Ikke med unger tilstede. Tv'en står på så mye ellers, at jeg liker å ha den helt av iallefall når vi spiser. Middag er et samlingspunkt der hele familien kan sitte å prate å kose seg sammen i stedet. Så det kommer jeg også til å praktisere når mitt eget barn blir født og vokser til. Jeg klikker jo selvfølgelig ikke om guttungen spiser kjeks mens han ser på barne-tv, overhodet ikke. Men aller helst vil jeg at mat skal være på kjøkkenbordet. For jeg hater gris i sofaen og området rundt den. Kjøkkenet kan godt inneholde smuler, er ikke sånn at barna ikke får lov til å grise på normalt vis.. bare så jeg ikke høres veldig streng ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...