lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Har en diskusjon med samboern hvor han mener "vanlig" stekt egg er egg stekt på begge sider, hvor eggeplommen er knust. Jeg mener vanlig" stekt egg er speilegg, egg hvor eggeplommen er intakt.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2008 spørsmålet blir derfor hvordan gjør dere det?
Gjest Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 vanlig stekt egg er med plommen intakt ja;) Ellers spør man jo om man vil ha stekt på begge sider...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Jeg vil ha egget stekt på begge sider, mannen vil kun ha det stekt på en side.. Men vi vil begge ha hel plomme.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Vanlig stekt egg, er bare stekt på en side med plommen intakt, Speilegg er litt mindre stek, enn stekt egg, som gjerne er litt sprø stekt i kantene. Skal man ha snudd egg, så sier man at man vil ha egget stekt på begge sider....ingen som er tankelesere.....hehe:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Vi steker på begge sider. Jeg kan godt spise med selv om plomma ikke er stekt, men liker at den er litt stekt og ikke helt flytende. Merker jeg er sulten, for nå fikk jeg super lyst på stekt egg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå