Gruffalo Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 tas imot med takk. :-) Er det annet som lønner seg å hamstre bortsett fra kjøtt og ost? Og finnes det noen produkter der som vi ikke har her som kan være alreite å få med seg??
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Hahaha er ikke god på svenske handel, men får alltid med meg noen dunker med skyllemiddel fra sverige:-)
OsloMor Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 En gammel kompis av meg hevder han kun kjøper sprit, flãsk og porr på svenskehandel;0 (Riktignok er han gift nå og venter sitt første barn, så kanskje andre ting blir prioritert nå, he-he;)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Oppskjært pålegg! Krydder, litt kjøtt og ost, vaskepulver!!! (7.2 kg til 150,-) Ellers så har de masse fint på Babyproffsen der da! hehe......
Gjest Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 dra på Thon sentret, der får du billigere klær mm:) ellers så handler vi karbonadedeig, det er UNDER hlav pris der og mye sunner og bedre enn kjøttdeig;-) handler 5-6 kilo og veier opp 500 gram og pakker i brødposer når jeg kommer hjem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå