Hormonelle Frikadelle Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Eksen til venninna mi er visst litt skeiv i ansiktet, stakkar Og ha sa det var fordi at han ble tatt med sugekopp da an ble født.. Er det vanlig at hodet blir litt misformet av dette? Eller er han bare et uheldig tilfelle...
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Nei, jeg har ikke hørt at det er vanlig at en blir skeiv. Min sønn fikk en ekstra "topp" i bakhodet, men det forsvant etter noen dager. Har faktisk aldri hørt at noen har fått varige men før..
Gjest Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 hmm, nei det har jeg ikke hørt om- og det tror jeg vi var sterke kandidater til å få vite hvis det var en fare! babyen sitt hode er mykt og forandrer fassong- som hvis de har en favorittside osv. jentenvår ble tatt med vakum/sugekopp, og etter å ha ligget i klem i tre timer hadde det dannet seg flere fødselssvulster i hodet+ at hun kom man ansiktet først så hun fikk den plassert i pannen- hodet/pannen hadde en voldsom kul og en rar bue. jeg overdriver IKKE når jeg sier hun så ut som en alien med buet hodefassong- virkelig stygg var hun ( jeg var litt omtåket så jeg så henne ikke før jeg ble trillet til oprasjonsstuen, men samboeren min var helt skremt over det han så). etter 1time var hevelsene nestenborte og hodefassongen var normal- og hun var helt nydelig:) så hvis ikke hun har rar hodefassong så tror jeg ikke det er vanlig. av alle ting så er det faktisk flere som har sagt at hun har en vakker hodefassong ( av alle ting da;) ). hehe
Storebror & Lillesøster Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Vet om ei som søkte erstattning fordi ungen har fått en ganske stor kul på hodet som ikke forsvinner etter sugekoppen,men de dro hardt og den satt skikkelig fast,min gutt ble tatt med sugekopp,men han satt vel ikke fast akkurat,men da han stod i åpningen så ble riene kortere og varte ikke lenge nok til at jeg klarte og presse han helt ut,men det merke forsvant nesten samme dag,men nå dro de ikke hardt siden han nesten var ute,var jo bare for og hjelpe til.
Hormonelle Frikadelle Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 Takk for svar, alle sammen! Så ble jeg litt klokere
Gjest Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Fikk en blå kul i bakhodet som forsvant ila noen dager. Ble ikke skeiv i fjeset i det heletatt :-)
gutteklubben grei Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Har oggså en "sugekoppunge" , storebror er kjempestolt og forteller at lillebroren ble dratt ut med kjetting :-) og helt perfekt ble lillebroren!
Trillet Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 hehehehe... Kjetting:) Min lille prinsesse ble også tatt med sugekopp. De brukte tre forsøk før hun endlig kom. Hun såg ut som en sopp på hodet de første to dagene, men nå kan man overhodet ikke se det. (18 måneder siden) Men de sa på føden da hun gråt om natten at det kunne være fordi hun hadde vondt i hodet sitt etter dette...
Plutselig_gravid Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Tror ikke det er vanlig. Men, det er noen som blir skjev i ansiktet fordi de har en favorittstilling (når de er bebiser) og f.eks kun ligger på en side. En venninne av meg sin datter begynte å bli meget skjev i hodet og fjeset. Hun lå kun på en side. Hun fikk da beskjed om at hun måtte passe på at dattera lå mer på den andre siden slik at det skulle gjevne seg ut.
jinte1983 Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 da lurer jeg på: fikk hun erstatning for det??? :/ hehe, for da har jeg en stor sjanse i såfall, men søker ikke akkurat for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå