Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Får vi flere barn? Evt når og kan dere se om jeg får gutter eller jenter? Meg 070488 Han 250984 Sønnen vår 040507 Datteren vår: 250408 Håper på svar:-)!
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Heisann du har jo fått to tette allerede i ung alder, men jeg tror du får et barn til...men jeg vil råde deg til å vente noen år med det....jeg føler at kroppen din er litt sliten nå, så du bør vente med enda en graviditet....du føler nok også litt på deg at d kan bli slitsomt med to så tette, men selvsagt også mye morro...men jeg tror du d vil gjøre godt for alle parter at dere venter noen år på en til.. jeg føler 2012....kjønn er jeg usikker på men føler mest jente.. masse lykke til:) du har en hektisk, men gledesfyllt tid foran deg:) klem
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 tusen takk stratosen:-) Ja, du har rett i at vi bør vente litt ja. Jeg har satt inn spiral da jeg var på 6 ukers kontrollen så det blir nok ingen baby med det samme nei:-) Tusen takkfor at du tok deg tid til å spå meg! Klem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå