Gå til innhold

akupunktur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

da har jeg bestilt time for å prøve og få igang syklusen min hos akupunktør:)

noen som har erfaringer med dette?? virket det??

det jeg ikke helt skjønner er at da får jeg vel el først om jeg ikke har hatt det?? eller får jeg bare mensen ?? håper noen kan svare meg:)

ha en fin dag så lenge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har erfaring med soneterapi, det er jo ikke langt unna... Det virket på meg, fikk mensen igjen etter langt opphold ;) Hun sa at el kunne komme før jeg fikk mensen igjen ja, men den første mens kunne også komme uten el først...

Lykke til!

Skrevet

takk for svar:) krysser fingrene...tok det lang tid før mensen kom tilbake på deg??

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt mensen siden slutten av august da jeg var der på mandag, så kom den faktisk på tirsdag:D Så jeg skal fortsette å se om det kan stabilisere syklusen:) Jeg er iallefall optimist:)

Ja så må jeg si at jeg syns virkelig det er behagelig med akupunktur, føler meg så ekstra glad å lykkelig etterpå;)

Skrevet

Oi det må jeg si, håper det samme skjer for meg....men får man liksom en blødning uten el da eller??

var veeeldig deilig og ligge der, sovnet vekk jeg hehe... jeg har stresset mye i det siste og han sa at det også hadde litt innvirkning på syklusen...

fikk en time igjen om en uke:)

kan anbefales:)

blir veldig glad om det er flere som har erfaringer på dette området som vil dele:)

Skrevet

Hmmm, intressant...Det har jeg ikke tnekt på, kanskje jeg skulle prøve det og se om jeg kommer tilbake i syklus igjen da? Har ikke fått tilbake mens etter fødselen enda. Og venter veeldig på det.

Hva koster det for en time, akupunktur eller soneterapi?

Og hva gjøres på soneterapi?

:-)

Skrevet

Jeg betalte 360 kr første gangen, etter det er det 250. Men dette varierer sikkert fra sted til sted! Jeg trodde det skulle være dyrere, men det er nå dyrt nok når man går to ganger i uka. Men hvis det fører til en stabil syklus og graviditet så er det absolutt verd det:)

Jeg vet ikke hvordan det er med tanke på at man kanskje ikke har hatt EL, er det ikke slik at hvis man ikke har hatt mensen på lenge så har man ikke hatt EL, mensen bare kommer? Noen som vet??? Har lurt litt på akkurat det;)

Skrevet

det var akkurat det samme jeg lurte på...lå å tenkte på at jeg skulle spørre han om dette før jeg gikk,men det gikk helt i glemmeboken...

han tar også 500,- for første gang og 350,- gangene etter det, men jeg har vært der på modningsakkupungtur for noen år siden, så derfor slapp jeg de 500,- og betalte bare 350,- :)

Skrevet

Det tok 2-3 uker før jeg fikk mens igjen, da hadde jeg hatt tre behandlinger hos soneterapaut. Hadde ikke hatt mens på 9mnd da.. Soneterapautene trykker på bestemte steder på/under foten. Egentlig ikke så behagelig mens det gjøres, men en føler seg mye bedre etterpå. Jeg ble vertfall mer opplagt!

Betalte 400kr pr gang.

Skrevet

Hei hei

jeg har superbra inntrykk av akupunktur! Fikk EL 2 dager etter første runde!! Har akurat hatt TR på besøk også. så jeg tror virkelig på det hun gjør har noe for seg! I tillegg til sånne syklusnåler, setter hun også nåler mot stress og for å styrke immunforsvaret. Tror nok det også kan være bra når man prøver å bli gravid! Synes også det er veldig OK å tenke på at hun "kontrollerer" syklusen min, så jeg trenger ikke stresse med det selv liksom.

Akupunktøren fortalte også at hun kan hjelpe til å få EL hvis det er slik at man ikke har det.

Jeg betaler 350 per gang, og går en gang i uken.

Kan anbefales!!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen:)

Gøy og se at det er så mange som har positive erfaringer med det:)

så har jeg selv en liten gledelig nyhet, ENDELIG kom tanta på besøk til meg også. har ventet i 7 uker nå. var jo hos akkupungtør på fredag, og i dag kom mensen ..weeeeeeeeeeee:) har aldri vært så glad for å få besøk før assa hehe... så har troen på dette her altså.

Skrevet

Så bra at det fungerte for deg! Jeg har prøvd akupunktur uten effekt. Har hatt en del behandlinger, men ingen mens siden februar for det om.

Skrevet

uffa, det er jo ikke noe gøy da... det koster jo liksom litt også...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...