Meg og Lillemor Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Nå lurer jeg på om jeg er egoistisk eller om det er god grunn til at jeg er skuffa?! Jeg og samboer skal på fødselsforberedende kurs til uka, noe jeg virkelig hadde sett frem til fordi vi begge skal kunne forberede oss SAMMEN om noe vi skal igjennom sammen og få en felles opplevelse av.. Men så er det slik at samboer jobber med sin far som sjef og han har nå fått beskjed om at han må jobbe og det var ikke snakk om å ordne det på noen måte.. Han jobber i en annen by så det er vanskelig å ta fri ett par timer også Så nå sitter jeg her da, er utrolig skuffa over svigers og må i tillegg gå på kurs alene.. Er det noen som skjønner meg? Og viktigheten med at samboer er med på kurset..??
Maya_1 Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Ja! Jeg hadde blitt kjempeskuffet! Som du sier, dette er noe dere skal gjennom sammen, og det er jo like viktig for han å være forberedt. Og det hadde skuffet meg enda mer at det var far hans som sto i veien for dette. Klart noen ganger må man, men ville gjort hva som helst for at han fikk være med på dette. Nå klarer man seg jo uten slike kurs, men når man først er med bør begge få det med seg. I værste fall, ta med deg en god venninne, det er det flere som gjør når far desverre ikke får mulighet til å være med. Så får du gå igjennom alt med han selv, slik at han får med seg innholdet. Gjøre det beste ut av det om det ikke løser seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå