Gå til innhold

Klestips (i disse julebord-/feststemte tider)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var skikkelig desp i går - MÅTTE ha noe "penklær" til helgen (og resten av november/desember)... Trålet litt rundt på nettet i diverse mammabutikket, men syntes at utvalget var lite fristende. Tok meg en tur til Jessheim Storsenter på kvelden, og det viste seg at Floyd - en "vanlig" klesbutikk, ble den store helten!!! De har sinnsykt mye fint, og VELDIG mye passer selv om man har en forholdsvis stor og struttende "uke-23-tvillingmage" =) =) =) Ikke var det dyrt der heller!! Kjøpte meg fem kjoler/tunikaer, og betalte ca. 2.300,- - og best av alt; alle plaggene kan jeg bruke også etter graviditeten!!!!!!!!!!!

Bare måtte dele de gode nyhetene ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler også Vila. Der hadde de mange fine penkjoler, som man helt fin kan ha en stor mage under! Kjolene koster ca 300-400 kr, så det passer jo bra for lommeboka også:-)

Skrevet

Fant meg noen kjoler/tunika i floyd jeg og sist helg:-) kjempefornøyd:-)

Skrevet

Heldigvis er mye av det som er på markedet for tiden vide topper og kjoler, så man kan bruke de selv om man er gravid.. jeg er 27+1 og har ikke en eneste gravidgenser eller gravidtopp.. bare vanlige klær, som rommer magen.. var å kjøpte en nydelig kjole/tunika på B-young, som ikke var til gravide.. men som jeg likevel skal ha på julebord neste helg.. :D

Skrevet

Masse fint på Vivikes også.Har handlet hele garderoben min der i det siste.Og nå som magen vokser har de masse som passer til oss.Og de har masse fint til alle aldre.Ikke bare til mamma og mormor sånn som det var når jeg var liten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...