Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 ser søsteren min har skrevet her å spurt oxo, men eg må nett spør eg og:-) Kommer babyen min snart? Er så lei av å gå gravid... :-p og lurer på om noen kan se om det er lenge igjen? Har alltid følt at hun kommer før termin, men nå vet eg sannelig ikke..
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2008 og kan noen se noe på samliv? Kommer ting til å ordne seg på det plan`et?
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Tusen takk søs:-) Kanskje de ser det samme som meg.. hehe.. at ho ik har lyst ut:-p
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Heisann tror hun kommer på fredag...den 14;) hun koser seg godt, så hun har nok lyst å vere en liten stund til:) lykke til med fødselen..ser ut til at den går fort og greit:) klem
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2008 Hei:-) Tusen takk for svar! Huff, det var lenge til.. Vil ha hun ut nå eg:-p synest eg har gått lenge nok! Ja håper eg får en fort og grei fødsel, hadde det med nr 1, så vi får krysse fingrene:-) Klem
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Gleder meg til fredag eg då =D Skal lage klar seng til P-A hehe=)
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2008 ja.. hehe.. deko kan berre få han på fredag:-p nei håpe ho kjem på kvelden då siden han skal til doktor på dagen:-p Eller så kan ho jo komme natt til fredag då.. så rekke eg timen hans.. HAHAHAHA
76vannmann Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 Veldig spent på å høre om hun kom den 14. )
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2008 Ble nok ingen baby i helgen:-( Reiste på føden natt til 14, pga eg var så sinnsyk dårlig og hadde mye rier.. Men etter å ligget i 15 timer med rier på føden sendtede meg hjem... Utrolig surt:-( men men...
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 hmmm...d var d vel bare d jeg så....men d er nok ikke lenge før hun kommer...tror iløpet av dagen/natta:) masse lykke til...
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2008 Tusen takk for at dere tar dere tid hvertfall til å se på meg:-) Ja håper det ikke er lenge igjen.. Har så store problem med å gå nå, at det er ikke kjekt engang! Så krysser fingrene for å bli mamma de nærmeste dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå