sveis Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Er de gode? Hvordan er de i størrelse? Er usikker på om jeg bør velge s/m eller m/l...
lmb30 Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Jeg kjøpte sånn trøye til jenta mi på 14 år her om dagen, og hun klarer seg nå nesten ikke uten den. Hun bruker str 36 i klær. På butikken her hadde de bare M/L, men den er ikke for stor i det hele tatt. På butikken sa de at den str tilsvarte str 38.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Jepp, veldig god. Veldig tøyelige, jeg som ikke har brukt noe som het M de siste 30 årene bruker m/l.
sveis Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 Takk for svar. Tror det må bli en sånn på meg ja. Men størrelsen ble jeg ikke så veldig klok på da... Noen som vet om det er stor forskjell på lengden på de to størrelsene? Jeg liker ikke at det glipper på magen..., men vil heller ikke ha den slamsete rundt kroppen...
heisand? Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 kjempe fornøyd!!!!! har både hvit og sort...
sveis Skrevet 7. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2008 hvilken størrelse har du, og hvilken bruker du til vanlig? hvordan er de i lengden?
heisand? Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 jeg har m/l. super størrelse, jeg er egentlig m, men nå som jeg ammer trenger jeg litt større. stilig at de kan brukes når det blir varmere og, med tanke på hvordan de ser ut...
Anne-B. Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Har ikke trøye, men den singleten. Den er god.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Ullstrømpebuksene til voksne er også veldig bra.
*Rutletutt* Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Kjempegode! Klør ikke i det hele tatt, og er så pene at en kan bruke de bare med en cardigan over eller noe:o) Jeg har s/m - og syns den er litt kort faktisk...bruker vanligvis xs-s/34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå