Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du 60-wattspære i hue?

Hvis ikke: FÅ PÅ DEG REFLEKS, FOTGJENGERFAAN!

Resirkulert, men akk så aktuelt: Ungen telte 54 mennesker på vei til bhg i dag Men hun så bare 4 med refleks. Og av de fire var det én katt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, it´s so hot.

Takk for påminnelsen.

Skrevet

Så enig, så enig...

*Refleksnazi*

Skrevet

Joda. Jeg lyser, og bruker refleksvest. Men hva hjelper det? Den siste uka har jeg kræsjet med en bil og pådratt meg noe som ligner lungebetennelse. Men jeg kreker meg på jobb:/

Skrevet

Så lenge du lyser er det greit. Du kan jo ta på deg en sånn julepyntlysgirlander for å friske opp, jeg har masse sånne fra Ikea som går på batteri og lurer på om jeg kanskje skal ha en rundt hodet når jeg er ute i mørket. Faren er selvsagt at en eller annen jesusfreak tror endetiden er nær.

Skrevet

Egentlig har jeg sansen. Se ut som en idiot for egen fornøyelses skyld. ( og andres) Late om ingenting med ett turban av juletrelys surra rundt hue.

Skrevet

Jeg har mange farger, bare si fra om du vil være med og starte en folkebevegelse - "vi som ikke fikk være Lucia" eller noe sånt.

Skrevet

Ræva mi lyser faktisk i mørket (sukk), men dette med uanstendighet gjør at jeg faktisk har investert i reflekser.

Skrevet

hehe. Ser liksom for meg hvordan han stakkars ungutten som kjørte på meg hadde reagert da. Og være med å plukke opp restene av gamle prekæs ikledd girlandere av juletrelys. Eller hva min nye arbeidsgiver hadde sagt.

Skrevet

Jeg syns det var en råbra idè! La meg foreslå tenning av kroppsbelysningen feks samtidig som julegranene tennes rundt forbi i det ganske land? Man kan seff tjuvstarte, men effekten av at mange tenner på en gang hadde jo berørt landet på en ny måte!

Skrevet

Glitrende ide. Første søndag i advent tennes kroppsbelysningen, og vi holder en verdig liten markering.

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Ja takk. Vi var ute og kjørte her om dagen, etter at det var blitt mørkt. Kjørte i en 30-sone da heldigvis. Plutselig hopper det er kvinnfolkmenneske ut i veien, uten refleks og med sorte klær. Sambo sto på bremsa og stoppet 2 cm fra henne. Og kjærringa stirra stygt på oss og hevet armene og kjefta til seg sjøl.

Slutt å hoppe ut i veien uten refleks!

Og nei, det var ikke i et fotgjengerfelt.

Skrevet

Cesium. Siste gang jeg kjøper sesongens sopp av en same.

Skrevet

Siden jeg ikke hadde lappen forrige vinter har jeg egentlig ikke tenkt så hardt over dette, før jeg 3 ganger på samme kveld forrige uke holdt på å meie ned guttungen til naboen og deres siklende sorte drog av ei bikkje.

Jeg henger meg på HI, skaff deg en jævla refleks!

Skrevet

Hm...

"Det blir først skikkelig julestemning når 'julemor' er tent" ?

??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...