Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Tror kanskje vi skal ha laks her. Da får barna fiskepinner, for de spiser ikke laks. Da må jeg på butikken å kjøpe saus eller ingredienser til saus hvis jeg lager den selv. Og grønnsaker.
alvis Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Vi skal ha stekt torsk med saus, poteter og gulrøtter. Så blir det sjokoladekake til dessert soden det er fredag:)
Kulå Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Idag tror jeg at jeg vil lage blomkålsuppe...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 taco med kylling kjøttdeig.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Ettersom jeg skal på jobb til 15 så skal jeg spise en liten frossen pizza før jeg drar, også blir det grandis på mann og sønn når dem komme hjem.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 her blir det stekt makrell med potet og agurksalat... barna får fiskepinner...
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Vi skal ha lasagne her. Storesøster som så gjerne ville ha det. Tror det er favoritten hennes.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Planene ble endret siden vi glemte å handle inn det vi trengte til tacoen. Det blir røykafisk/kokt torsk med gulrotstuing og poteter i stedet.
metaMORfose Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Taco blir det hos oss også. )) Barna velger i kveld (også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå