Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 dere som ikke spiser brød,pasta,ris,poteter o.l,,hjelp meg litt her nå da... jeg må ha brød snart!! ha ha,høres nesten seksuelt ut det der,men seriøst,hvordan klarer dere å kutte ut brødet i lang tid. nå savner jeg noe å ha pålegget på !! finnes det ingen typer brød det er "lov" å spise?? og ikke noe som helst godteri?? er snart desperat på det området også.
OsloMor Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Det hadde jeg aldri kuttet ut;), men kjenner til følelsen av å lengte desperat etter noe (gikk på melkefridiett i noen år pga. amming av allergibarn og da kom denne hungeren en gang i mellom. Det lureste er å koke seg en stor kopp te (gjerne Rooibush) og spise litt frukt, pleide jeg alltid å gjøre iallefall og det funket;)
Hellinor Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hvis du går inn på lavkarbo.no, er det mange oppskrifter som har ca 1 karbo pr skive. De er helt ok.
sveis Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 nå vet ikke jeg hva slags diett du er på.. men kan du ikke spise knekkebrød?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Er det ketolyse du går på (er det ikke de som dropper brød og pasta og sånn?) - i så fall finnes det vel eget ketolysebrød/melblanding så man kan bake selv. Iflg kollega ikke kjempegodt, men funker greit nok i ristet tilstand med masse pålegg på ;o)
Hellinor Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Grovt soyaproteinbrød 5 egg 0,5 dl. rapsolje (eller annan olje) 1-2 ts LO-salt eller seltin. 2 dl. sæterrømme eller mat yoghurt 2dl. vatn 1 ss bakepulver 100 gr. kruskakli 100 gr. sesamfrø 100 gr. linfrø 50- 100 gr. valnøtter eller solsikkefrø 175 gr ketolyse soyaprotein Steikast på 175 grader på midterste rille i 50 min. Når brødet er kaldt , del det i 2. Frys halvparten . Oppbevar resten i kjøleskåp
Alba44 Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Går du på ketolyse? Det gjør jeg og har ikke smakt en brødsmule på 4 uker. Går greit, men vil alltid elske brød.... Spist egg og bacon til frokost i dag og det blir aldri det samme.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 hei jeg går egentlig ikke på noen spesiell kur. har funnet ut av ting selv. men har kuttet alt av brød,poteter ris pasta o.l. + alt av snop og søtsaker.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Om du ikke går på ketolyse kan bu fint bevilge deg noen skiver fiberrik for dag, evt bake selv (da kan du spise enda fler =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå