Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Tenkte vi skulle ta en storbyweekend/annen weekendtur før jul. (Desembertur) Gjerne ei langhelg. Noen som har forslag til et sted og reise som også kan være ok for en 4-åring? Tusen takk for alle forslag... ;o)
snuppedupp Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 London passer faktisk veldig godt for barn. Masse å finne på, har bla akvariet som er en stor opplevelse for en 4 åring. Og så er det veldig gøy å kjøre 2 etg buss og ta Metroen. Jeg har hatt med mine 2 jenter til London fra de var 1 år og de liker seg godt.
kokko Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 københavn ville jeg anbefalt... gå på tivoliet .... det er jo rene julebyn i desember.... jeg har lyst å reise dit igjenn. Vi var der i fjor... men vi var det i oktober mnd... vi hadde det kjempe bra
prekæs Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Av alle ting. Sist vi var på tur, var vi på fottur i London. Fyrte oppunder div. severdigheter for vår snart 3 åring og han syns det var så moro å se de i virkeligheten. Massevis av flotte parker og ekorna spiste av hånden hans. Hamleys var også stort.
Mrs. X Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Vi har tenkt på det samme og vurderer London eller København. Heller mer mot London etter å ha lest dette:) London er jo en skikkelig stor by, derfor jeg har vært litt skeptisk.Samtidig er det jo det som gjør den spennende. København er jo roligere,mindre og kanskje mer barnevennlig. Tror det blir bra uansett. Ellers har du Gøteborg med julemarked i Liseberg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå