Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jeg har vært det i veldig mange år. Nå har det kanskje ødelagt forholdet vårt. Har begynt på medisiner nå og fått henvisning til psykolog. Har det veldig tøft, spesielt i forhold til at forholdet vårt tar slutt. Med 2 små barn er ikke det lett. Er det noe jeg kan jobbe med på egenhånd? Noe konkret liksom. Føler ikke at medisinene fungerer helt enda. Har brukt de i 3 uker. Noen som kan si noe om det som har vært igjennom det samme.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Jeg har vært det, men ikke vedvarende. Har hatt fødselsdepresjon 2 ganger. Er vel strengt tatt ikke helt bra ennå, trøbler litt til tider. Men, det jeg har jobbet mye med er min egen oppfatning av ting, har jeg en dårlig dag er alt galt og forferdelig og jeg blir irritabel og fort sint. På gode dager derimot så hender det at jeg svever litt på rosa skyer, noe som går veldig i knas når det da kommer en dårlig dag igjen. Fryktelig vondt og vanskelig. Men min oppfatning av ting er den som er viktigst for hvordan jeg har det. Og at jeg jobber mye med å huske å komme meg ut, være sammen med mennesker, selv når jeg aller helst bare vil sitte hjemme på sofaen. Andre impulser er godt, og at det skjer noe rundt meg. Det er litt vanskelig å gi noen konkrete tips, men dette er noe av det jeg har som jeg kommer på... Spør så kommer jeg sikkert på mer;)
sprudle79 Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Så trist at det ser ut til at forholdet deres ryker... Du lurer på om det er noe du kan gjøre på egenhånd, og da vil jeg anbefale psykisk.no. Der legger det link videre til et program som heter bluemood- det kan være nyttig med tanke på å endre negative tankemønstre og gjøre deg bevisst på hvilke faktorer som bidrar til at du forblir i depresjonen. Lykke til!
sprudle79 Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Her er linken forresten: http://www.bluepages.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå