Gå til innhold

Hvordan fortelle sjefen?

crissi Eline og Lillebror 29.5

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så vanskelig...

gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk inn på kontoret. og sa... EG E GRAVID! ... enkelt og greit...

Hopp i det!

Skrevet

Med første mann gruet jeg meg for å fortelle og fortalte vel da jeg var 10 uker på vei. Sjefen min ble glad (hun har ikke barn selv og er eldre dame) og hun hadde lurt på om jeg hadde ekteskapsproblemer fordi en sprudlende ansatt ble plutselig veldig taus og det var pga kvalmen jeg slet med. Så med nr 2 nå sa jeg før selve permisjonen min gikk ut og da har det kommet ny sjef som ikke kjenner meg. For å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke om hva de på jobben skal si. Vet at det er en del eldre kjerringer som sikkert har baksnakket og at jeg ville ikke tilbake i jobb før etter permisjon nr 2. Men jeg overasket alle og kom tilbake i jobb bare at jeg har komplisert svangerskap og etter 3 dager var blodprøvene og blodtrykket forferdelig slik at legen nektet å sende meg på jobb og ville jeg det måtte jeg skrive under på at jeg gjør det på eget ansvar.

Ikke tenk på sjefen men på deg selv og ungen, det går sikkert bra og det er en fordel å si fra tidlig hvis du blir dårlig slik at de kan skaffe vikar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...