petra :) Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 men testene er positive! Testet igår, og så en veldig svak skygge. Testet igjen idag, og begge viser 2 rosa streker! Hadde ikm på mandag, men tror egentlig ikm er idag, for i de to siste pp har syklusen vært ganske lang. Er så utrolig glad! Går liksom ikke heilt opp for meg. Forrige gang prøvde vi i 2 år før det traff, og denne gang fikk vi treff i 2pp! Jeg håper spiren klorer seg fast (har nemlig mistet en gang før) Lykke til alle sammen! Babystøv til dere alle! *************************
Duddlidu Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Oi! Gratulerer så mye! Så flott for deg at det gikk mye raskere å bli gravid nå enn forrige gang. 2 år høres lenge ut å prøve! Krysser fingrene for at spira sitter godt fast og blir der i 9 mnd.
Mistet den ene + feb 2010 baby Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer Testet svakt positivt på onsdag og helt klart positivt i går ettermiddag.Håper den klorer seg fast hos meg også. Hadde en SA i august. Krysser fingrene for at det går bra med oss begge
Dotten Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Så flott Gratulerer så masse og lykke til! Vi får håpe denne spiren klorer seg godt fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå