Reveenka Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Ny dag, nye muligheter! Starter dagen med frokost-tv, etter at revungene er sendt avgårde til skolen med skoleskyssen som svinger inn på tunet hver morgen. Kanskje fyre opp litt? Er litt surt, selvom - eller kanskje fordi - det er mildt ute og snøen begynner å tine..... Og så er det noen vaskemaskiner å pløye seg gjennom i dag, siden den minste revungen har startet på sesongens årvisse omgangssyke og skal være hjemme og kose mammaen sin i dag. Frisk igjen nå da, men litt pjusk i går kveld. Ønsker alle sammen en flott dag! c",)
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Ny dag og hurra for det. Sitter å nyter roa frem til lille trass våkner og vil opp.Vaskemaskina er i gang,tv står på og kopp nr 3 med kaffe fylt. Ute skinner sola.Den nydelige solrødna har vist seg og jeg følte litt julestemning faktisk.Desember er alltid full av fine farver på morgenen. Frost på bakken har vi,men ingen sne.Akkurat som om jeg ønsker det da.... Mitt ønske for dagen er å få ferdig dette støvarbeidet som platene er.Jeg puster som en hval og er sur og lei. Uansett tenkte jeg starte grunninga i dag.Så får han kjappe seg om han ikke vil at jeg skal grunne platene der di ligger!!! Ha en god dag dere også.Kos deg med lille pjusk ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Takk for det:-) Håper dagen deres der hjemme ble fin og at formen er stigende! Jeg har vært på farten i hele dag og har handlet inn maange julegaver. Vært i Sverige og handlet og handlet ennå mer på et shoppingsenter her i byen. Så nå er det både julekalendere og annet stæsj klart til 1.des:-) Snart skal vi til broren min og spise middag sammen med venner, store og små:-) Imorgen skal vi dra og teste ny seng. Med motor;-D Blir man eldre og vond i nakken, så gjør man noe med det da vel! Ha en fin helg alle sammen:-)
♥Snulder Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Hei og hopp!! Håper reveungen er i toppform igjen, og at det bare var den ene småreven som ble syk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå