Gjest elissa2 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Noen som vet???? Om du er innpå her Lenemiella,hvordan går det med deg??? håper alt går bra og at de greide å stanse riene... klem
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 hei Nå har jeg hatt en "god"nattsøvn i en hard seng her på sykehuset,kan gledelig fortelle at riene har gitt seg etter å ha fått drypp siden kl 20.00 i går. Hørtes ut som om di skal ta vekk dryppe nå,siden jeg ikke har hatt noen nye rier på en del timer må nok ligge her i ein dag og to til,er temmelig kjedelig å ligge på siden i så mangen døgn,men eg gjør selfølgelig alt eg kan for at adrian skal holde seg der inne i noen uker til
Gjest elissa2 Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 det var godt å høre at riene har gitt seg.......lille adrian har det nok best i magen din noen uker til ja:) off,ja kan tenke meg det er kjedelig å ligge der ja......fått tv innpå rommet eller? det husker jeg at jeg fkk da jeg hadde strengt sengeleie pgr av preeklampsi i forrige svangerskap. og da fikk jeg min egen tv på rommet:) gikk litt bedre dagene da:) men gjerne send riene dine over på meg....jeg har termin om 5 dager......og vil virkelig ha dem, men får uheldigvis bare slike lure rier som gir seg etter noen timer.......grrr
Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 du kan gledelig få noen rier av meg,men heldigvis for meg så har jeg ikke mer nå legen kommer å ser på meg i formiddag,skal høre me han om jeg kan få ha sengeleie hjemme...har jo så skikkelig fødselsangst,og hater sjukehus sjenerelt,så siden riene har gitt seg og eg ikkje skal ha drypp lengre så satser eg på at eg får det:) Har fått tv på rommet ja,ligger alene på ett dobbeltrom,siden fødsels angsten å sånn kan begynne å kicke inn hehe....deilig å ha eget rom må jeg si eneste plassen jeg har vondt nå er i ryggen etter den gode madrassen eg har hatt i natt hehe 5 dager til termin!! så kjekt da! eg har lyst å gå 10 uker ekstra eg nå etter dette her blir eg gravid igjen så ska eg vertfall aldri si" håper ungen kommer snart" for tidlig,for det var en ganske så skremmende situasjon i går,fra å være på beina heile dagen og te å ver nødt til å ligge konstant. og få den der modnings sprøyta til lungene hans var jo megavond!! eg liker ikke smerter,spesielt ikke i går,syns supersynd på meg sjøl i går hehe...lov det vil eg si
Gjest elissa2 Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 uff, den der fødselsangsten er ingen god følelse.........hadde litt av den med mine 2 første, men den gangen her har jeg faktisk ikke tenkt så mye på den, tror jeg ble litt herda etter sist fødsel.......da blir det nok godt for deg å komme hjem og slappe av i mer rolige omgivelser, for det er jo ikke akkurat på et sjukehus man ønsker å ligge når angsten kommer krypende.... vet du, har faktisk hørt at den der lungemodningssprøyta er vond....men visste ikke at dem satt den i låret..auuu:( du har barn fra før av?
Gjest Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 jo låret eller ræva...blei jo helt lamma i beinet når di satt den!!godt eg ikkje skal ut å gå da jeg har en datter på 5 år,hun blir 6 i juli. Fødselen med henne gikk jo kjempegreit,4 timer tok det,har bare gode ting å si om opplevelsen så jeg fatter liksom ikke hvorfor jeg får angst nå ... men eg har hørt det er ganske vanlig. Stakkars lille emma(datteren min) er jo sååå bekymra for lillebroren sin,tror noe er gale med han hun,men eg hars agt det ikke er det...di er søte når di er på den alderen )
Gjest elissa2 Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 ja de er nydelige disse små.....jeg har 2 gutter, en på 8 år og en liten pjokk som nettopp har blitt 3 år. men hvordan gikk det? fikk du dra hjem fra sykehuset? og hvordan er formen din??????
Gjest Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Nei er her enda jeg men legen såg på meg med ultralyd i går,så da så vi at livmorhalsen hadde blitt 38 mm igjen,eg hadde jo 15 mm når jeg kom hit,så da har dryppet virket Fikk lov til å gå litt rundt i gangene i går kveld,så eg renger med di skla sjekkke at livmorhalsen har holdt seg på den lengden 38mm etter jeg har vert aktiv. satser på det,for da får jeg dra hjem Formen er fin den,minus vondt i ryggen pga di deilige madrassene her,og eg føler eg ser ut som ett dass!! skal bli deiligt å komme seg hjem å få stelt seg skikkelig
Gjest elissa2 Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 ja de er så fantastiske disse maddrassene på sykehuset:) he he:) blir ei spennende tid fremover hvertfall:) det er alltids godt å komme hjem etter et sjukehusopphold........jeg personlig føler ikke akkurat at jeg får slappa noe særlig av der.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå