Gå til innhold

April: Nå gleder jeg meg til advent!!!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Var nemlig ute i går og fikk kjøpt småting til over halve julekalenderen til M :o) Trodde det var masse bling på salg på hm, men i den lokale butikken var det nesten tomt. Det de IKKE var tomt for var halskjeder, spenner og strikk til småjenter så jeg hamstret litt (2 spenner og 1 strikk blir en fin pakke, så jeg har nå helt frem til 16. desember i spenner, strikk, kjede og lue/vante/skjerf). Og hun kommer til å bli SÅ glad :oD Nesten så jeg knapt kan vente selv, hehe :o)

 

*fornøyd*

 

...resten blir vel handlet i småbiler tenker jeg - bilparken til parkeringshuset er en trist affære med manglende hjul og knekte tak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg og. Også gleder jeg med såååå til jul! Vi skal for første gang feire hjemme hos oss selv i det nye huset vårt. Det skal bli så kos. Håper bare jeg klarer å skape litt av den julestemingen mamma klarer å lage. Som barn (og ennå!) var jeg sprekkeferdig av forventninger og julestemning midt på dagen julaften. Håper jeg får til noe av dette for Lille også. Jeg skal i hvertfall benytte julemusikk mer enn mine foreldre gjorde. Må jo prøve å gjøre dette på vår måte og ikke en totalkopi av mamma. Heldigvis kommer mamma tidlig på dagen og hjelper med maten da...*puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gleder meg til advent og jul nå. Gleder meg til å henge opp nye gardiner og pynte med lys og nisser.

 

Vi reiser også til Gøteborg for å juleshoppe det som er igjen av gaver.

Pakkekalenderen er ferdig for i år og i den er det litt småposer med perler,spenner,sokker,og hva skal vi gjøre i dag lapper. Kommer til å legge i noen slike lapper som det står Eventyr fabrikken og badeland på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...