prekæs Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 En jeg kjenner, bruker alltid setningen "jeg er i ett møte nå og har ikke tid til å snakke" da vedkommende tar telefonen. Jeg har gjentatte ganger vært tilstede da vedkommende har svart og "møte" er ala matpause, tilfeldig prat med en bekjent og betaling i kassa på supern. Er det virkelig så viktig å gi inntrykk av å være en travel person?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Haha, er det sant? Som i å svare tlf selv med denne setningen, og ikke som svarermelding? Jeez... :oD ...sier hun som har hatt svarerbeskjeden "jeg er på ferie akkurat nå, så om du vil jeg skal ta kontakt, legg igjen en beskjed" siden begynnelsen av juni...
prekæs Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 Joda. og har opplevd det flere ganger, med forskjellige mennesker. men h*n ene er "kriminell" på å svare slik. Blir noe patetisk egentlig:) Understreker. Er ingen venn av meg.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 hahaha...hvorfor ikke si det som det er??? Noen vil kansje gi uttrykk for at de er "viktigere" enn de er? Ikke vet jeg, men det virker jo litt "corky"...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Eller bare la være å svare tlf...? Må da virke veldig underlig på de han er i et "møte" med også med de svarene der, om ikke de er av samme ulla da *fnis*
prekæs Skrevet 7. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2008 En annen bekjent var på te hos en dame i forbindelse med jobb. Helt uhøytidelig. Da damen fikk en telefon, svarte hun at hun holdt på med en case akkurat nå, og ikke hadde tid. Noe som har medført en masse moro og at vi svarte på samme måten da vi snakket sammen
prekæs Skrevet 7. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2008 Hehe. Ringte vedkommende her om dagen, jeg hørte det klirret i kopper og fikk det samme svaret jeg og. "Flire"
Gjest Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 En kamerat av typen må alltid legge på når typen min ringer, han sier, jeg er opptatt nå ringer deg snart.. Så ringer han etter 5 min.. Vi mobber han for d da.. lol
Gjest Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 hahaha....festlig. Skjønner ikke hvorfor enkelte lyver så unødvendig. For å ikke snakke om at de latterliggjør seg jo også. Når du sier det så kom jeg på en tidligere venninne av min søster som etterhvert viste seg å være lystløgner. Hun fant opp og navnga kjærester, dikta opp jobber, reiser, og helt verdagslige ting. Min søster og noen andre testet henne en gang de satt sammen. Alle sende sms og spurte hva hun drev med ( at hun fikk tre nesten helt like sms BURDE jo fått bjella hennes til å ringe, men nok om det) I den ene svarte hun at hun ikke gjorde noe, den andre så fortalte hun at hun var på date med "ny-typen", den tredje så svarte hun at hun var på resturant med ei av de tre som sendte sms. De konfronterte henne ikke med det, men fikk bekreftet det de mistenkte.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 JEg er en slik en, når folk jeg egentlig ikke vil prate med ringer:p
Tøysetipp Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Så morsomt.. humrer Jeg hadde en i klassen som var noe ala det der. Vi satt og jobbet med en oppgave (i et annet fag) og han var superstresset fordi han ikke hadde begynt på den andre oppgaven. Vi to andre var ferdige. Da læreren vår tilfeldig spaserte forbi lurte hun på hvordan vi lå an.. Han som ikke hadde begynt presset seg oppetter veggen (han synes ho var fin.. ler) og sotret at psst.. herreguuud.. ferdig for lengst.. Jeg knelte nesten i latter. P i n l i g situasjon for alle..
prekæs Skrevet 7. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2008 Hehe. Det var nok helst det, tenker jeg. Vedkommende ringer meg innimellom og har bestemt meg for å svare på samme måte heretter:) Ellers pleier jeg å si at det ikke passer å snakke akkurat nå. Det fungerer.
Anne-B. Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 Jeg kjenner en som pleide å si det før, men da var han i møter. Etter hvert så skjønte han vel at det var like greit å slå på lydløs, og ikke ta tlf,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå