Gjest elissa2 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 vi sliter med jentenavn, er så uenige,liker så forskjellig..... men så har vi kanskje blitt enige om Sara Mary.....hva synst dere om det?? Mary er viktig for meg,det er etter min kjære søte mormor,som døde fra meg.........men Sara? også har vi en storebror her da som ønsker Vilde Mary........... Sara Mary? Vilde Mary? Andre forslag??????????????????? takk for svar:) nb:har fra før av 2 gutter som heter William og Daniel.....må passe sammen med dem også da:)
Blipp blopp Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Hmmm... Kanskje noe kort foran. Eks Linn Mary, Liv Mary, Britt Mary.. ikke lett å hjelpe da dette er en smaksak, men lykke til skal du ha
karenulv Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 jeg synes det var ganske vanskelig å si, Sara Mary. Er det uaktuelt å ha Mary som første navn? Mary Elisabeth, Mary Beate, Mary Kristine......
jinte1983 Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 jeg synes at mary er et veldig fint navn., men at det absolutt bør stå alene
HokusPokus&Filiokus Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Jeg syns også Mary er et nydelig navn som bør stå alene. Har merket at når man har to navn, så blir ofte bare det første brukt, og da blir jo det fine navnet litt borte..
2 søte prinsesser Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Mary Lee - litt internasjonalt da men klinger OK...
Maya_1 Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Synes Sara Mary høres veldig "knotete" og rart ut... Men Sara Mari f.eks. blir fint Åja, du ville bruke Mary ja... Mary Christine f.eks?
KR0705 Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Syntes heller ikke Mary passer til andre navn. I alle fall ikke på slutten av navnet. Høres ut som en drink. Hva med bare Mary?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå