Gå til innhold

ha ha ha...må le litt......

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

her sitter jeg da, høygravid og med en diiiiger mage, venter i spenning,5 dager til termin......og legger nytt gulv på kjellerstua mi........må se passe teit ut....hi hi:) men vi har rukket å pussa opp heile huset på 240 kvm på 6 mnd ,så nå er jeg fornøyd:)

andre som driver å pusser opp hjemme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat ferdige med å pusse opp badet her i gården. Heldigvis ferdige, vil jeg si ;)

Skrevet

Hehe, ja vi har akkurat flyttet i nytt hus så her går det i maling og rydding. Hver gang jeg går forbi et speil må jeg flire litt, ser jo helt sprøtt ut med den svæære magen og mye i armene. Men ser værre ut enn det er, føler meg fin jeg:)

Har termin i morgen.

Skrevet

Pusser ikke opp, men har en totalrenovering av badet grunnet vannlekkasje foran oss... Blir neppe ferdig til jenta kommer :(

Skrevet

Vi flyttet inn i ny leilighet i sommer. Har total renovert badet, pusset opp doen i første etasje, revet noen vegger i gangen og pusset den opp. Har vert veldig redd for ikke å rekke å bli ferdig. Nå mangler det bare noen få lister som kommer på i kveld...:) 9 dager før termin :D

Skrevet

Ja, prosjekt kjøkken har pågått siden august:-/ Det går ikke kjempefort - sambo syns vel ikke det er kjempegøy akkurat, og i og med at han jobber endel mer enn 100% er det grenser for hvor mye tid han har til det også. Jeg har ti tommeltotter og enorm mage for tida og får vondt i ryggen av sånt arbeid og særlig med mage, så er ikke spesielt nyttig jeg heller. Så ser vel kanskje for meg at neste gang vi har et såpass stort oppussingsprosjekt, bør vi nok like gjerne leie inn noen til å fikse det.

Det som har stått igjen siden august er å male foringa over overskapene, legge fliser over benkeplata, og legge inn lys under overskapene.

Nå er flisene lagt, men de må stadig fuges. Mamma kommer en tur i morgen for å hjelpe samboeren min med det. Håper de blir ferdige... Hadde vært deilig å bli ferdig med alt til ungen kommer, og i og med at vi har termin på mandag begynner det å haste litt...

Skrevet

Vi holder på å innrede loftet. Har fått god hjelp av venner og av pappa. Har gulvet og halve taket igjen, men har enda 46 dager igjen til termin, så det skal nok gå bra.

Gjest elissa2
Skrevet

hei ;) så fint det ikke bare er meg som stresser rundt for å bli ferdig med oppussinga.....så klart babyen ser jo ikke på om det er nyoppussa, men det er jo snart jul,og vil jo ha orden i hjemmet,skal jo ha svigers her i jula. og det siste jeg og mannen min har lyst til er å bruke tiden på maling,tapesering,nye gulv and so on, når babyn er fødd, . da vil vi bruke tiden på barna:) men når siste remsa med gulv er lagt nå, så er det bare å møblere igjen,så er vi ferdige:)

Skrevet

Ja ikke minst det med jula ;)

Her blir det ny baby, bad som ikke kan brukes, ditto rot i andre rom og familie fra andre siden av landet på besøk i jula... hurra, jeg gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...