3barnsmor? Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 gravid? Jeg vet at det er dette jeg hadde i går, smerter når jeg snudde meg rundt i senga. Men jeg er ikke gravid, har tatt to tester som er blendahvite og får en svak plusstegn lang over tiden(4 timer) så jeg er ikke gravid. Men mensen kommer fortsatt ikke, å jeg har nå ligamentsmerter. Er det mulig jeg kan ha fått feks en betennelse på eggstokkene eller noe??
Duddlidu Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Hei! jeg har virkelig ikke peil på hva det kan være dessverre, men vil tro at dersom det er en betennelse i kroppen din så vil du bli litt sånn generellt i dårlig form? At allmenntilstanden går litt ned? Men jeg vet ikke dette sikkert altså. Man kan jo få strekk i muskler der også uten at det er farlig vil jeg tro. At du har snudd deg litt for brått eller ligget litt skjevt. Når skulle du hatt mensen? Kan jo hende du produserer hcg litt sent?
3barnsmor? Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 Mensen skulle jeg hatt forrige torsdag, men den har ennå ikke kommet. Men har tatt 3 tester er det vel nå(eller var det 2) å alle var jo negativ. Tok en senest forrige tirsdag. Å siden vi ikke har hatt noe sengekos siden september så burde jeg jo være et stykke på vei da 15 septembrer hadde vi sex, har ikke hatt noe etter det pga reising og div.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå