Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Fy som tiden har flydd avgårde! Synes ikke det var lenge siden jeg stod med positiv test i hånda! Snart bærer det avgårde til barnehagen med pannekaker til lunsj og frukt, bursdagsstol og krone til den lille vakre! I kveld skal vi bare kose oss med pakker, kake og noe godt til middag =)
Løven,fisken og vekten Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Gratulere så mye til gullgutten deres:) Kos dere kjempemasse i dag:)
Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 gratulerer med 2 åring. hipp hurra fra loft og til kjeller, i dag er det .... det gjelder :-)
Gjest Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 gratulerer med 2åringen din:)jenten min blir to år i morgen- så her skal det også feires i bhg i dag. skjøner ikke hvor tiden har blitt av. at det har gått TO år siden jeg lå på sykehuset og presset henne ut... og om bare noen få mnd så skal jeg gjøre det igjen. sprøtt. også er det jo jammen meg bra man ikke blir sentimental på disse dagene også da:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2008 Tusen takk alle sammen =) Og gratulerer med morgendagens 2 åring, midtpunktet! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå