bellemi<3 høygravid<3 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Bare lurer på hvem som får dette og hvorfor? Er det privatpraksiss? og i såfall kosnad? Kan man være helt frisk for å få dette eller må man gå gjennom lege?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 I mitt tilfelle har jeg fått tidlig ul, pga at jeg ikke fikk tilbake mensen etter fødsel og før jeg ble gravid igjen. Så vi skal til ul for og finne ut hvor langt på vei vi er. Vi får dette på sykehuset og skal ikke betale noen ting. Har også hørt at de som har risiko svangerskap og de som har mistet før, kan få flere ul enn vanlig. Du kan ta privat ul, men da koster det mellom 500 - 1500,- uavhengig av hvor du drar.
Ayka 09+13+14 Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Jeg fikk det etter å ha hatt flere tilfelle av blødninger,samt masse magesmerter etter siste blødning... Legen min var mest redd for at jeg var gravid utenfor livmoren,men også for å se om jeg hadde en spontanabort. Fikk konstantert lavtliggende morkake,men at resten ellers så veldig bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå