*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 er annengangsfødende, og blir stt igang i morra, 12 dager før termin, med en tablett. Ble satt i gang sist også, da med drypp. vet hva jeg går til, men aner ikke hva tabletten gjør iforhold til drypp. (dumme meg glemte å spørre) og nå får jeg jo ikke sove, og jeg har en laaaaaaaaaaaaaaaaaang dag foran meg i morra. Noen som vet????
my71 Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Lykke til i dag eifos. Jeg er usikker selv på forskjellene på igangsettingsmetodene, men fikk selv hormongele vaginalt sist fødsel. Det var fordi jeg ikke var moden nok til at de ville begynne med drypp. Tablett igangsetting vet jeg ikke noe om. Håper du ikke har ligget oppe i hele natt og grublet. Som du sier så blir det en lang dag. Lykke til med i gangsettingen. Tenk at du skal møte barnet ditt snart.
Gjest elissa2 Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 hei eifos:) jeg vet ikke noe om igangsetting med tablett jeg heller, men vil bare benytte annledingen til å ønske deg masse lykke til idag:) om ikke lenge har du babyn din:) gleder meg til å lese fødselshistorie:) masse klemmer fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå