Ajam Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Ingen her har noe med hva andre bruker pengene sine på!
Gifteklar:0)) Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Er det mange innlegg om vesker da?
Mrs. X Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Helt enig, kunne ikke brydd meg mindre. Men å kalle alle som syns det er drøyt å bruke 10.000 kr på en veske for misunnelige, det blir for dumt.
Cat.68 Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Jeg sa ikke ALLE. Jeg sa NOEN, og det var ut fra NOEN av de svarene vedkommende med vesken fikk. Er du ikke misunlig trenger du jo ikke å ta det til deg.
MammaMia123 Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Har vel ikke noe med å være misunnelig selvom man reagerer på ordvalget ditt. Det var ikke mange i det innlegget som ga uttrykk for å være misunnelig i det hele tatt, men jeg begynner jo å mistenke en viss annen person for å være litt misunnelig...
solstråle69 Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Hi, hi, hi! Ja klarer du å tolke innlegget til Cat. på den måten, LiBemamma, er det jammen ikke rart det er mye feiltolkning av innlegg på disse sidene! :-))) Forøvrig tror jeg det absolutt er mye misunnelse ute å går, og å bruke de fattige barna i Afrika som unnskyldning på alt mulig blir bare for dumt. Signerer forøvrig Cat. sine utsagn i denne saken. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå