Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 når det er såååå om å gjøre, at barnet skal på eget rom så tidlig så mulig??????? Synes det er HELT latterlig!!!
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Jeg henger ikke med i "logikken" i innlegget ditt... Hva har rom/ikke rom, med barn/ikke barn å gjøre?
Fisemusas-musefis... Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 FORDI JEG SKAL SPISE DE!!!!! Jo lenger du har de på rommet, jo vanskeligere blir det å flytte de på eget rom.... Og vil du vekke ungen din om natta??? er det ikke bra de får den søvnen de behøver???? Har du kjent hvor tett luft det er på rommet ditt når det er 30 minus ute og du ikke orker ha vinduet oppe? Du må jo være litt hønemor du....
Aylinah Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hi her er nok litt på ego-tripp. Først meg sjæl,så meg sjæl,og til sist meg sjæl. Snakker om,dine barn har det sikkert bra.
Fisemusas-musefis... Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 tenk å ha 4 unger inne på rommet sitt da.. hehe.. hadde jeg fløtta ut hvertfall
Aylinah Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Tenk å i dete hele tatt ha 4 unger da,da har du lagt gull egget på en måte.
Fisemusas-musefis... Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Ligger du ikke våken å kikker på de om natten du da?
Aylinah Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Nei fader,da må man jo ut av senga først da jo.For så å gå inn på rommet dems,nei.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Dere 3 har lite å gjøre? Fisemusa, Splatty og Varg? Gå inn på chatten istedet...
Aylinah Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Det skal du bestemme ja? kanskje du bare skal ta å logge av i stede,så kan vi få sitte her i fred.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 Hmmm,jeg har 4 barn,men aldri lagt dem på rom når de var bare noen uker/mnd gml. Ikke hatt problemer med det at de skulle på eget rom når de var 2 år heller. Dessuten...tung luft fordi det ligger ett lite barn der i tillegg??????
Fisemusas-musefis... Skrevet 7. november 2008 #14 Skrevet 7. november 2008 Nei, ikke pga ungen da, men det blir en forferdig luft inne på et soverom, som ikke har ventilasjon.. så skal du la ungen din ligge der også? Jeg har også 4 barn, 1 lå inne hos oss til han var 7 mnd, fordi vi bare hadde et soverom, 2 fikk eget rom når han var 6 uker, han sov rundt, 3. lå på rom med oss til han var 10 mnd, og 4 når han var 6 mnd... de sover bedre og jeg sover bedre...
Gjest Skrevet 7. november 2008 #15 Skrevet 7. november 2008 Men hvorfor plage ungen i to år fordi du absolut skal ha den på samme rom som deg?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #16 Skrevet 7. november 2008 Fisemusas-musefis,vi har forskjellige vaner,uvaner og valg. Synes det er så tidlig å legge dem på rom når de bare er uker/mnd gml. Egentlig er jeg mest ute etter dem som på død og liv skal ha dem på eget rom,også kommer de med de rareste unnskyldninger om hvorfor. Synes det er godt å strekke ut hånden å kjenne at barnet puster,stryke det over kinnet og vite at jeg kan våkne ved minste lyd barnet lager.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #17 Skrevet 7. november 2008 Plage??? Om jeg hadde trodd at jeg plaget mine barn,fordi de lå på rom med meg,så hadde jeg aldri hatt dem der,men det skjønner du vel????????
Gjest Skrevet 7. november 2008 #18 Skrevet 7. november 2008 Men da skjønner du vel også at foreldrene til de barna som blir plaget av å dele rom, flytter sine barn til egne rom?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #19 Skrevet 7. november 2008 jeg fikk barn fordet at jeg liker og pule...Å så ble det barn av det da vett du, og da tenkte jeg at det ble for dumt og ta abort bare fordet at jeg mest sannsynlig kom til og legge barnet på eget rom før han ble komfirmant og at en eller annen hystrisk bim mor mener at jeg er en dårlig mor pga av det!!!!! RING BARNEVÆRNET!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #20 Skrevet 7. november 2008 samme hvor ungen sover vel, når mamman sitter ved maskinen halve natta uansett....
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 7. november 2008 #22 Skrevet 7. november 2008 Kjedet du deg da du forfattet denne? He-he.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #23 Skrevet 7. november 2008 Nei HI deg lar jeg meg ikke affisere av! Pøh..mine barn ligger fortsatt på rom med meg ja... de er 10 og 12.. så det så.
Elise18.11.08 Skrevet 7. november 2008 #24 Skrevet 7. november 2008 Jeg sitter her å måper over alle disse barnslige svarene! Vi har alle forskjellig syn på ting. Det er vel ikke så farlig hva andre gjør, så lenge man føler at valgene man selv tar er rett og føler seg trygg på.
Bøggly Skrevet 7. november 2008 #25 Skrevet 7. november 2008 Ja mange barnslige svar, men hva kan man vente, når man poster et slik innlegg!? Seriøse svar kan man i alle fall ikke vente å få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå