Gå til innhold

Helt ærlig, hva synes dere om dette som morgengave til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig tenkt å kjøpe ett filmkamera, men vi venter barn før vi gifter oss så det blir nok kjøpt til fødselen tenker jeg!

Men nå har jeg fått en ny ide. Jeg VET jo at vi skal kjøpe oss ett hus med minst 3 soverrom, engang i løpet av de nærmeste 4-5 åra.

Jeg vil "gi han ett rom". Ett av våre kommende barns soverom fremtil barnet kommer da selvsagt, som han eget "gutterom".

Rommet i seg selv er jo gratis.

Men jeg tenkte å gi han dagen etter bryllupet, bilder av ting som jeg skal spandere på han som han kan ha der inne.

F.eks ønsker han seg ett slikt amerikansk "foosballtable" og kanskje en tv med fin lyd i eller noe..?

Kult eller bare teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må jo kunne gå ann, men hvor skal han gjøre av disse tingene da dere ikke har flere soverrom å ta av da?

Skrevet

Hmm,, ja, det er jo det som blir utfordringen da!:S

Er heeeelt blank på hva jeg skal gi han, huff!:(

Skrevet

Tanken er jo grei, hadde dere HATT et rom å ta av. Men innen de 4-5 årene an der fort ha fått 2 unger til eller andre ting kan skje, og da stiller det seg kanskje litt annerledes?

Hadde nok gått for noe litt mer håndfast ja.

Skrevet

Jeg personlig ville funnet på noe annet, selvom det er kanskje en god ide du har. Ville kanskje foretrukket å få noe "der og da":)

Hva med et pent halsekjede, slipsnål eller mansjettknapper?

Skrevet

Er han glad i å skyte/jakte? Jeg ga mannen min en hagle i morgengave, og DET var populært skal jeg si deg :o)

Skrevet

Jeg gav sånn foosball bord i morgengave! mannen ble superfornøyd, men nå, etter at andremann kom, har vi ikke noe sted å ha det. Så nå står det i garasjen... Stakar, han får aldri spilt:(

Nå venter han bare på at vi får bygget ut, slik at han kan ha spillrom i den nye stuen. med biljard og alle greier...

Gos Ide hvis dere har plass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...